شورای عالی برندسازی شهری کرمان تشکیل شد

استاندار کرمان گفت: لازم است اجماعی از مجموعه‌های دولتی، خصوصی و کنشگران فعال این حوزه در استان شکل گیرد تا برندسازی شهری در کرمان محقق شود.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری کرمان، محمدمهدی فداکار در نشست هم‌اندیشی «برندسازی شهری، فرصت‌های سرمایه‌گذاری در عصر هوش مصنوعی» که _امروز چهارشنبه دوازدهم مهرماه در محل اتاق بازرگانی کرمان برگزار شد، اظهار کرد: کرمان ویژگی‌های منحصر به فرد و ارزشمندی در حوزه‌های اقتصادی و فرهنگی و اجتماعی دارد که هر کدام می‌توانند به تنهایی برجسته‌سازی شوند.

وی با بیان اینکه در حوزه برندسازی، محوریت کار باید با بخش خصوصی باشد و دولت همراهی و پشتیبانی‌ها را انجام دهد، افزود: در برند، داشته‌های یک شهر و منطقه به تصویر کشیده می‌شود که عموماً ویژگی‌های منحصر به فردی هستند که در هزاران ویژگی دیگر شهر دیده نمی‌شوند، اما دارای صفات خاصی هستند که که به راحتی می‌توان آنها را برجسته کرد.

استاندار کرمان با اشاره به اینکه ظرفیت‌های اقتصادی فراوانی در استان از معادن، صنعت، کویر، گردشگری، کشاورزی و غیره وجود دارد، تصریح کرد: کرمان یک هویت فرهنگی به نام شهید حاج قاسم سلیمانی دارد که به واسطه آن برجسته شده و ارزش اقتصادی هم برای استان به همراه می‌آورد و گردشگری مقاومت را شاهد هستیم.

در ادامه سیدمهدی طبیب‌زاده رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان کرمان نیز تاکید کرد: برندسازی مهم‌ترین ابزار بازاریابی شهری است، همه ارکان اقتصادی شهر را فعال می‌کند و آغاز تحول جدی در اقتصاد خواهد بود؛ با داشتن برند می‌توان ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری و اقتصادی استان را به خوبی مورد استفاده قرار داد.

به گزارش ایمنا، در این نشست که مدیران دستگاه‌های اجرایی و فعالان حوزه برندسازی شهری حضور داشتند، مقرر شد شورای عالی برندسازی شهری کرمان متشکل از فعالان بخش خصوصی، اتاق بازرگانی، دستگاه‌های دولتی و با حمایت و پشتیبانی استانداری با هدف برندسازی شهر کرمان با توجه به فرصت‌های سرمایه‌گذاری در حوزه‌های گردشگری، صنعت و معدن و صنایع‌دستی تشکیل شود.

کد خبر 692932

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.