مقدمات سفر دوم هیئت دولت به استان فارس مهیا شده است

استاندار فارس در ستاد سفر رئیس‌جمهور به استان فارس از نهایی شدن برنامه سفر و دیدار مردم استان فارس با رئیس‌جمهور و هیئت دولت خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از اداره کل روابط‌عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارس، محمد هادی ایمانیه امروز _چهارشنبه دوازدهم مهرماه_ در جمع معاونان و رؤسای کمیته‌های ستاد سفر رئیس محترم جمهور و اعضای هیئت دولت به استان فارس اظهار کرد: پس از جلسات مختلف با مدیران ارشد استان، کمیته‌های مختلف سفر، نشست‌های متعدد با معاونان رئیس‌جمهور، وزرا و مدیران ارشد دولت، مقدمات سفر دوم دولت به استان فارس مهیا و در روزهای آتی دومین دور سفر استانی دولت به فارس انجام خواهد شد.

وی با اشاره به رایزنی‌ها و پیشنهادات مختلف مدیریت ارشد و دستگاه‌های استان به هیئت دولت، افزود: در صورت تصویب این پیشنهادها در سفر آتی دولت، استان فارس در تمام شاخص‌ها رشد و جهش چشمگیری خواهد داشت.

استاندار فارس با اشاره به نهایی شدن زمان سفر دولت به استان فارس خاطرنشان کرد: روز چهارشنبه، نوزدهم مهرماه، حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) میزبان حضور حضرت آیت‌الله رئیسی، هیئت دولت و مردم سراسر استان فارس خواهد بود.

ایمانیه اضافه کرد: در این دیدار که از ساعت ۱۵:۰۰ با حضور مردم شهر شیراز و شهرستان‌های استان برگزار می‌شود، رئیس‌جمهور با استقبال مردمی وارد حرم مطهر خواهد شد و با مردم استان فارس گفت‌وگو خواهد کرد.

وی ضمن دعوت از مردم شیراز و استان فارس گفت: حضور پرشور مردم، تجلی وحدت و انسجام عمومی است و به‌طور قطع این سفر که نخستین سفر استانی دولت پس از سفر رئیس‌جمهور به نیویورک است، کانون توجه داخل و خارج از کشور می‌شود.

به گزارش ایمنا، در سفر دولت به فارس برنامه‌های مختلفی برگزار و پروژه‌های متعددی افتتاح خواهد شد که در نشست خبری استاندار فارس، با مردم در میان گذاشته می‌شود.

کد خبر 692817

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.