پردیس سینمایی استاد امین تارخ الگوی فاخری برای کشور است

معاون نظارت و ارزشیابی سازمان سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در بازدید از پروژه پردیس سینمایی استاد امین تارخ از نگاه ویژه مدیریت شهری شیراز نسبت به گسترش زیرساخت های فرهنگی قدردانی کرد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری شیراز، حبیب ایل‌بیگی امروز_ سه شنبه یازدهم مهر_ در بازدید از پردیس سینمایی استاد امین تارخ با تقدیر از فعالیت‌های فرهنگی شهرداری و شورای اسلامی شهر شیراز اظهار کرد: این مجموعه یکی از پردیس‌های سینمایی زیبا و چشم‌نواز کشور است که پیشکش مردم هنردوست شیراز می‌شود.

وی از زنده‌یاد استاد امین تارخ به عنوان یکی از بزرگان سینمای ایران یاد کرد و افزود: فعالیت در عرصه‌های فرهنگی یکی از رسالت‌های اصلی مدیریت شهری محسوب می‌شود و امیدواریم سایر شهرداری‌های سراسر کشور نیز از این الگوی فاخر برای گسترش زیرساخت‌های فرهنگی به نحو مطلوبی بهره برداری کنند.

معاون نظارت و ارزشیابی سازمان سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با توجه به اهمیت گسترش زیرساخت‌های شهری در مناطق کم‌برخوردار، اضافه کرد: فعالیت در حوزه فرهنگ و هنر نقش پیشگیرانه در حوزه آسیب‌های اجتماعی دارد.

ایل بیگی در بخش دیگری از سخنان خود از توجه شهرداری شیراز نسبت به سرمایه‌گذاری در عرصه هنرهای نمایشی به نیکی یاد کرد و افزود: سالن تئاتر پردیس استاد امین تارخ یکی از بهترین سالن‌های نمایش کشور است و کلان‌شهر شیراز با برخورداری از چنین امکانات مجهز و فاخری آمادگی میزبانی از جشنواره‌های مهم کشوری و بین‌المللی را دارد.

به گزارش ایمنا، پروژه پردیس سینمایی استاد امین تارخ (جوان) در فضایی به مساحت پنج هزار متر مربع در حال احداث است که شامل پنج سالن سینما و یک سالن ویژه تئاتر است و این مجموعه یک پروژه فرهنگی است که در یکی از مناطق محروم شهر شیراز در حال اجراست و احداث آن موجب محرومیت‌زدایی و ارتقای جایگاه منطقه خواهد شد.

کد خبر 692703

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.