بحران سلامت در آمریکا/ اعتراضات کادر درمان افزایش یافت

بسیاری از مراکز درمانی سراسر ایالات متحده آمریکا طی چند سال گذشته کمبود شدید نیرو را تجربه کرده‌اند که این امر به بحران سلامت و افزایش اعتراضات کادر درمان منجر شده است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، کمبود کادر درمان در شهرهای مختلف ایالات متحده آمریکا به افزایش اعتراضات میان مردم و خود نیروهای درمانی دامن زده و حتی سلامت بیماران را با تهدید جدی مواجه کرده است. گزارش‌ها حاکی از آن است که کمبود نیروی کار در مراکز درمانی از قبل از سال ۲۰۲۰ آغاز شده و شیوع بیماری کووید -۱۹ بر شدت آن افزوده است. در واقع طی استعفای بزرگ نیروهای درمانی بین سال‌های ۲۰۲۱ و ۲۰۲۲ بیش از پنج میلیون نفر از کادر درمان سراسر کشور از ادامه فعالیت در بیمارستان‌ها کناره‌گیری کردند. دوسوم از پرستاران سراسر آمریکا مدعی شده‌اند فشار کار آن‌ها را خسته کرده است و بیش از یک پنجم آن‌ها استعفا داده‌اند.

بیماران آمریکایی در معرض خطر ناشی از کمبود نیرو

کمبود نیرو و شرایط سخت کار برای کادر درمان به افزایش اعتراضات میان آن‌ها دامن زده، ضمن این‌که سلامت بیماران را با تهدید جدی مواجه کرده است. بسیاری از بیماران بستری در بیمارستان‌ها ادعا کرده‌اند که کارکنان مراکز درمانی نسبت به سلامت این افراد سهل‌انگاری می‌کنند و این در حالی است که پرستاران نیز از وخیم‌تر شدن وضعیت بیماران به علت کمبود نیرو و فشار کار اظهار نگرانی کرده‌اند. کارشناسان نیز ادعا کرده‌اند که مشکل کمبود کادر درمان در بیمارستان‌های سراسر ایالات متحده آمریکا به زودی قابل حل نیست و همین امر سلامت بیماران را با تهدید جدی مواجه خواهد کرد. از سوی دیگر، به دنبال افزایش جمعیت افراد پیر کشور تقاضای درمان رو به افزایش است و کمبود نیرو می‌تواند مشکلاتی جبران ناپذیر را به سلامت افراد وارد کند. برخی از کارشناسان ادعا کرده‌اند که کمبود نیرو در مراکز درمانی آمریکا تا چند سال آینده شدت خواهد یافت و حتی تا سال ۲۰۲۵ به یک میلیون نفر خواهد رسید.

گزارش‌ها حاکی از آن است که تنها در نیویورک تعداد هفت هزار نیرو بازنشسته شده یا به خاطر فشار کار استعفا داده‌اند. در حال حاضر میانگین پرستاران این شهر ۵۲ سال است که ۲۰ درصد از آن‌ها را افرادی بالای ۶۵ سال یا بالاتر تشکیل می‌دهد. جالب است بدانید که در سال ۲۰۱۹ نیز تعداد ۸۰ هزار دانشجوی پرستاری به علت کمبود استادان مربوطه تحصیل در مراکز آموزشی را متوقف کردند و همین امر نیز کمبود نیرو در کادر درمان را تشدید کرد.

کد خبر 692604

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.