نیازمند هم‌افزایی برای توسعه فعالیت‌ها در بقاع متبرکه هستیم

فرماندار تیران و کرون با بیان اینکه نیازمند هم‌افزایی برای توسعه فعالیت‌ها در آستان مقدس امامزادگان شهرستان تیران و کرون هستیم، گفت: حضور هیئت‌های مذهبی، تشکل‌های مردمی و خیران در کنار هیئت امنا بقاع متبرکه امکان اجرای فعالیت‌های گسترده را فراهم می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی محمدی کیا، عصر امروز-دوشنبه دهم مهرماه- در مراسم غبارروبی ضریح آستان مقدس امامزاده احمد (ع) تیران در نشست با اعضای هیئت امنا و تشکل‌های فرهنگی این بقعه متبرکه اظهار کرد: تمام تلاش متولیان بقاع متبرکه باید بر جذب حداکثری مردم شهر و مسافران معطوف شود.

وی تدوین چشم‌انداز برای توسعه عمرانی و فرهنگی مراکز دینی را مورد تاکید قرار داد و گفت: بی‌برنامگی فرصت‌ها و ظرفیت‌های مادی و معنوی را از بین می‌برد و مانع از تبدیل این مراکز به قطب فرهنگی خواهد شد.

فرماندار تیران و کرون با بیان اینکه نیازمند هم‌افزایی برای توسعه فعالیت‌ها در آستان مقدس امامزادگان شهرستان تیران و کرون هستیم، تصریح کرد: حضور هیئت‌های مذهبی، تشکل‌های مردمی و خیران در کنار هیئت امنا بقاع متبرکه امکان اجرای فعالیت‌های گسترده را فراهم می‌کند.

وی اضافه کرد: دستگاه‌های اداری و خدمت‌رسان هم در این خصوص همکاری می‌کنند و باید نیازها مشخص شوند.

محمدی کیا با بیان اینکه موقعیت گردشگری تیران و کرون و قرار گرفتن بقاع متبرکه در سایت‌های گردشگری شهرستان را فرصت مغتنم برشمرد و اظهار کرد: گردشگری فرهنگی و مذهبی در این منطقه متجلی شده و توانسته برای حضور مسافران و مردم شهرستان جذابیت ایجاد کند.

وی یادآور شد: با وجود این شرایط استثنایی به برنامه‌ریزی فرهنگی و تبلیغی نیاز داریم تا سبک زندگی ایرانی و اسلامی و مفاهیم ارزشمند دینی را گسترش دهیم.

به گزارش ایمنا، آستان مقدس امامزاده احمد ابن محمد ابن حنفیه (ع) در شهر تیران قرار گرفته که به عنوان قطب برنامه‌های فرهنگی مطرح است.

کد خبر 692520

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.