برگزاری موفق رویدادهای بین‌المللی گویای ظرفیت‌ بالای اصفهان در میزبانی از رخدادها است

شهردار اصفهان گفت: در حال حاضر که کمتر از دو هفته از مهرماه گذشته، شاهد برگزاری رویدادهای ملی و بین‌المللی بزرگی در نصف‌جهان بودیم و هستیم که تمام این اتفاقات گویای این است که شهر ظرفیت برگزاری چنین رخدادهایی را دارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی قاسم‌زاده امروز _سه‌شنبه دهم مهرماه_ در بازدید از غرفه خبرگزاری ایمنا در نخستین نمایشگاه فن‌نما اظهار کرد: اصفهان، فقط شهر زنده‌ای نیست، بلکه زنده و سرزنده است و سرزندگی آن به دلیل برگزاری رخدادها، اتفاقات، پویایی رفت‌وشد است.

وی با بیان اینکه امسال به‌ویژه نیمه دوم آن، سال پر شور و نشاطی داشتیم، افزود: در حال حاضر که کمتر از دو هفته از مهرماه گذشته، شاهد برگزاری رویدادهای ملی و بین‌المللی بزرگی در نصف‌جهان بودیم و هستیم که تمام این اتفاقات گویای این است که شهر ظرفیت برگزاری چنین رخدادهایی را دارد.

شهردار اصفهان خاطرنشان کرد: در نمایشگاه فن‌نما حضور داریم که ابتدا قرار بود شهری باشد، اما در نهایت استانی شد و در حال حاضر نیز بعد بین‌المللی گرفت و تیم‌هایی از روسیه و ارمنستان حضور داشتند تا از نمایشگاه بازدید و از فناوری‌های ارائه شده، در کشور خود استفاده کنند.

وی اضافه کرد: این فعالیت‌ها و اتفاقات نشان می‌دهد که می‌توانیم به آینده بسیار امیدوار باشیم و به سمت شهری به‌روز، پیشرفته و شایسته مردم اصفهان حرکت کنیم.

قاسم‌زاده با بیان اینکه زمانی که فناوری وارد حوزه‌ای می‌شود تمام عرصه‌ها از آن استفاده می‌کنند، تاکید کرد: امروزه هوش مصنوعی به‌صورت جدی در حال رشد و تأثیرگذاری است و در جایزه مصطفی (ص) نیز شعار محوری بر همین مبنا بود.

وی ادامه داد: شهرداری اصفهان که در زمینه استفاده از فناوری‌های نوین پیشتاز بوده است، از هوش مصنوعی برای طراحی بعضی پوسترها و تصاویر استفاده کرد که نمونه‌های آن در قالب عکس شهدا در ورودی‌های شهر به نمایش درآمد.

شهردار اصفهان اضافه کرد: ممکن است که عموم شهروندان بگویند این عکس‌های طراحی شده با هوش مصنوعی، با حالت طبیعی مطابقت ندارد، اما باید توجه کنیم که این موارد برای جوانان جذاب است و بپذیریم که باید با نسل امروز با زبان امروز ارتباط برقرار کنیم.

کد خبر 692495

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.