دستگیری خرده‌فروشان مواد مخدر در اصفهان

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از شناسایی و دستگیری دو خرده‌فروش مواد مخدر و کشف بیش از چهار کیلوگرم انواع مواد افیونی از مخفیگاه متهمان در عملیات مأموران انتظامی این فرماندهی خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سرهنگ حسین بساطی اظهار کرد: با انجام اقدامات تخصصی مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر و تحقیقات میدانی نامحسوس مشخص شد دو خرده‌فروش مواد مخدر در یکی از محلات حاشیه‌ای شهر اصفهان اقدام به خرید و فروش مواد مخدر می‌کنند و بررسی موضوع جهت دستگیری این افراد در دستور کار مأموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا مأموران پلیس پس از بررسی دقیق و شناسایی محل اختفای متهمان به محل مورد نظر اعزام و در عملیاتی ضربتی موفق شدند هر دو متهم را دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آنها بیش از چهار کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان با اشاره به اینکه متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند، خاطرنشان کرد: مأموران پلیس شبانه روز در حال خدمت‌رسانی به شهروندان هستند و به هیچ عنوان اجازه نخواهند داد عده‌ای سودجو به اهداف شوم خود برسند.

کد خبر 692409

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.