اتوبوسرانی اصفهان  روزهای جمعه با ۵۰ درصد ناوگان فعالیت می‌کند/سرویس‌دهی ویژه به باغ رضوان

مدیر روابط‌عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه گفت: روزهای جمعه سرویس اتوبوسرانی با ۵۰ درصد ناوگان خود در سطح این کلان‌شهر فعالیت می‌کند و تنها خطوطی که مسافر ندارد، غیرفعال است.

سیدمهدی علاءالدینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به اینکه اتوبوسرانی یک شرکت خدماتی است و برای پاسخ‌دهی به نیاز شهروندان روزهای تعطیل هم فعالیت دارد، اظهار کرد: روزهای تعطیل نمی‌توان رانندگان را اجبار به فعالیت کرد، از این‌رو برای رانندگانی که در روزهای جمعه و تعطیل در سطح شهر فعالیت می‌کنند، تشویق و برنامه‌های ویژه در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه روزهای جمعه ۵۰ درصد ناوگان فعال است، افزود: پنجشنبه‌ها از اذان ظهر تا اذان مغرب و روزهای جمعه از هشت صبح تا اذان مغرب به‌صورت رفت و برگشت سرویس‌دهی به باغ رضوان انجام می‌شود.

مدیر روابط‌عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه تصریح کرد: شهروندان می‌توانند از مبدا میدان جمهوری اسلامی، پایانه باقوشخانه، خیابان قائمیه و سپاهان‌شهر و ایستگاه‌های فلکه احمدآباد و خیابان جی به‌صورت رفت و برگشت توسط سرویس اتوبوسرانی برای زیارت اهل قبور عازم باغ رضوان شوند.

وی با بیان اینکه اتوبوس‌ها روزهای جمعه برای سرویس‌دهی به نمازگزاران فعال است، ادامه داد: صبح روزهای جمعه از مساجد و مراکز مشخص شده اتوبوس‌هایی به سمت مصلای نماز جمعه حرکت می‌کنند و در پایان نماز همان اتوبوس‌ها برای برگشت به مساجد و مراکز در خدمت شهروندان است.‌

علاءالدینی گفت: خطوط اتوبوسرانی که مسافری ندارد، روزهای جمعه فعال نیست، اما در صورت درخواست شهروندان این خطوط فعال می‌شود.

کد خبر 692369

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.