هوشیاری دانش‌آموزان دشمنان را ناکام گذاشته است

نماینده ولی‌فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد، گفت: دشمن برای گمراه کردن دانش‌آموزان برنامه‌ریزی کرده بود، اما دانش‌آموزان با هوشیاری خود دست رد به سینه آن‌ها زدند.

به گزارش خبرنگار، آیت‌الله سید نصیر حسینی، امروز_ دوشنبه دهم مهرماه _ در دیدار با دانش‌آموزان کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: خداوند انسان را برای حرکت به سوی معرفت، معنویت و تکامل آفرید و انسان را اشرف مخلوقات قرار داد.

وی افزود: در صورتی که انسان خدا را نشناسد و دستورات خداوند توجه نداشته باشد در پیشگاه خداوند باید جواب پس بدهد و مورد بازخواست قرار می‌گیرد.

نماینده ولی‌فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه انسان می‌تواند برترین جایگاه‌های عرفانی و معنوی را نزد خداوند به دست آورد، خاطرنشان کرد: جایگاه برخی از انسان‌ها به دلیل رعایت نکردن اخلاق انسانی و فرامین الهی از حیوان نیز پست‌تر می‌شود.

حسینی با بیان اینکه خداوند دستورات دین و زندگی را توسط پیامبران خود به مردم انتقال می‌دهد، اضافه کرد: در طول تاریخ انسان‌هایی بودند که با افکار شیطانی خود و ثروت‌های کلان علیه پیامبران و دین خداوند طغیان کردند و خداوند هم آنها را به سزای عملشان رساند.

وی کسب علم و دانش را راهی برای شناخت خود و خداوند دانست و ادامه داد: به همین علت پیامبران انسان‌ها را به کسب علم، معرفت و دانش تشویق و ترغیب می‌کردند.

نماینده ولی‌فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اهمیت موضوع حجاب و عفاف، تصریح کرد: عده‌ای در رسانه‌ها حجاب را محدودیت و عاملی برای جلوگیری از پیشرفت زن می‌دانند، اما بدانند که اشتباه می‌کنند.

آیت‌الله حسینی خاطرنشان کرد: دشمنان هر کاری کردند و می‌کنند که دانش‌آموزان را از مسیر درست منحرف کنند، اما در این راه ناتوان ماندند زیر دانش‌آموزان ایران اسلامی باهوش‌تر از همیشه دست رد به سینه آن‌ها زدند.

کد خبر 692349

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.