تلاش شبانه‌روزی مدیران موجب افزایش اعتماد مردم به نظام می‌شود

استاندار گیلان گفت: تلاش شبانه‌روزی مدیران، موجب افزایش اعتماد مردم به نظام و ناامیدی دشمنان می‌شود.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری گیلان اسدالله عباسی امروز _دوشنبه دهم مهرماه_ در نشست با فرمانداران شهرستان‌های گیلان، اظهار کرد: تحقق اهداف توسعه محور دولت مردمی سیزدهم ضرورت دارد و امیدآفرینی در گرو خدمت صادقانه و جهادی به آحاد جامعه است.

وی افزود: حضور میدانی، گره‌گشایی مشکلات و خدمت خالصانه به مردم اهمیت دارد و نتیجه تلاش شبانه‌روزی مدیران، موجب افزایش اعتماد مردم به نظام و ناامیدی دشمنان می‌شود.

استاندار گیلان لازمه تقویت سرمایه اجتماعی را توسعه خدمات در حوزه‌های مختلف دانست و خاطرنشان کرد: تمجید مقام معظم رهبری از عملکرد دولت سیزدهم، انگیزه‌ای ارزشمند در تحقق شعار ما می‌توانیم برای کسب رضایت مردم است.

عباسی با بیان اینکه پروژه‌های با پیشرفت ۸۰ درصد طی دو ماه آینده به اتمام برسد، تاکید کرد: مصوبات سفر رئیس‌جمهور به گیلان و نیز سفرهای شهرستانی استاندار به‌گونه‌ای عملیاتی شود که مردم آثار و برکات اجرای این مصوبات را لمس کنند.

وی با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در اسفندماه سال جاری گفت: برگزاری انتخابات باشکوه، با توجه به چهار اصل تبیینی سلامت، امنیت، رقابت و مشارکت با نقش‌آفرینی مسئولان و همراهی مردم ولایتمدار محقق می‌شود.

در این نشست معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری و رئیس ستاد انتخابات گیلان، مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری و دبیر ستاد انتخابات استان و شماری از فرمانداران ضمن ارائه گزارش، نقطه نظرات خود را بیان کردند.

کد خبر 692315

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.