مردمی بودن از مهم‌ترین اولویت‌های مدنظر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است

نماینده رئیس شورای هماهنگی تبلیغات با با اشاره به بیانات رهبر انقلاب در خصوص عملکرد شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: رهبر انقلاب عملکرد شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی را تایید کرده‌اند و آرمان‌گرایی، ابتکار برای جریان انقلابی، مردمی بودن و طراوت بخشیدن به مراسم‌ از مهم‌ترین اولویت‌های شورا است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت‌الاسلام محمدمهدی عرب‌انصاری صبح امروز _دوشنبه، دهم مهرماه_ در مراسم تکریم و معارفه رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان اظهار کرد: اصفهان جلوه‌های ظاهری فراوان و زیبایی دارد، اما زیباتر از این جلوه‌های ظاهری، باطن آن است که انسان‌ها با ملاحظه ویژه می‌توانند سیر معنوی داشته باشند.

وی افزود: بعید نیست که یک جریان نورانی از مجموعه شریف نورانی وادی‌السلام تا عرش الهی جریان داشته باشد و در این راستا تخت فولاد این ظرفیت را دارد که به تنهایی سیر معنوی را به انسان بدهد.

نماینده رئیس شورای هماهنگی تبلیغات تصریح کرد: حضور بی‌نظیر مردم اصفهان در عرصه‌های مختلف، تشییع ۳۷٠ شهید، جریان علمی و حوزوی اصفهان از مواردی است که باطن اصفهان را نشان می‌دهد.

وی گفت: محمدعلی احمدی از موفق‌ترین مدیران شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور بوده است و این موفقیت به‌قدری در مرکز ظهور و بروز داشت که تلاش فراوانی کردیم تا پرچم در دست خودشان باقی بماند و حتی با استاندار اصفهان نیز صحبتی داشتیم، اما استاندار اصفهان بیان کرد که باید به‌دنبال جایگزین باشیم و می‌دانیم ایشان برای فرمانداری اصفهان شایستگی داشته‌اند و دارند.

حجت‌الاسلام عرب‌انصاری با یادآوری اینکه در نهایت با مشورت‌های انجام شده به جوانی جهادی رسیدیم، ادامه داد: جهاد تبیین از محوری‌ترین اولویت‌های مدنظر است و در این راستا باید جوانان اهل کار و فعالیت به میدان بیایند تا در امور کمک کنند، همچنین مسئولان ارشد استان نیز باید به کمک بیایند و شاهد بودم که برای مسئولان استان نیز شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی دغدغه‌ای ویژه است.

وی خطاب به رئیس جدید شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان خاطرنشان کرد: کمک‌های استانداری و استانی، کمک‌های ما را نیز دنبال خواهد داشت و امید است تیم همکاران استان، با اخلاص و صمیمیت قبلی به مدیریت جدید نیز کمک کنند.

نماینده رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اظهار کرد: شاخص‌ترین حامی ما در استان نماینده ولی‌فقیه هستند و در این راستا باید از تجارب ایشان و دیگر بخش‌ها از جمله استانداری، سپاه، شهرداری و مجموعه‌های فرهنگی بهره ببریم.

وی با اشاره به بیانات رهبر انقلاب در خصوص عملکرد شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تأکید کرد: رهبر انقلاب عملکرد شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی را تأیید کرده‌اند، از طرفی آرمان‌گرایی و تعمیق در شعارها، ابتکار برای جریان انقلابی، مردمی بودن و طراوت بخشیدن به مراسم از مهم‌ترین اولویت‌های ما است.

حجت‌الاسلام عرب‌انصاری خاطرنشان کرد: سال گذشته تلاش کردیم با توان خود به صحنه بیاییم و بر همین اساس ۱۳ آبان، ۹ دی و ۲۲ بهمن کل کشور نسبت به دیگر سال‌ها متفاوت بود که این موضوع به ابتکارات و خلاقیت‌ها بازمی‌گردد.

وی گفت: تنها رمز موفقیت ما ایستادن و خسته نشدن است و در این راستا شاهدیم که رهبر انقلاب به تنهایی در مسیر ایستادند و در ادامه نیز ما را در مسیر خود قرار دادند.

به گزارش ایمنا، در پایان مراسم ضمن قدردانی از زحمات محمدعلی احمدی، رئیس سابق شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان، حجت‌الاسلام علیرضا ناجی به‌عنوان رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان معرفی شد.

کد خبر 692262

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.