ارائه سامانه‌های «فاوای اصفهان» در نمایشگاه فن‌نما

دستیار ویژه شهردار در امور هوشمندسازی و مدیرعامل سازمان فاوای شهرداری اصفهان با اشاره به حضور این سازمان در نمایشگاه فن‌نما گفت: ۱۱ سامانه تخصصی در غرفه سازمان فاوا ارائه خواهد شد.

سعید فردانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: نخستین نمایشگاه ملی فن‌نما با حضور شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور در محل نمایشگاه بین‌المللی اصفهان برگزار می‌شود.

وی در ادامه پیرامون حضور سازمان فاوا در نمایشگاه افزود: هدف از شرکت در نمایشگاه فن‌نما ایجاد بستر شبکه‌سازی بین فعالان و ذی‌نفعان حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات شامل بخش‌های دولتی، عمومی و خصوصی است؛ همچنین سازمان فاوا این آمادگی را دارد که با ایجاد فضای مشارکت با شرکت‌های دانش‌بنیان و فعالان حوزه فاوا، گامی در جهت حمایت از این شرکت‌ها و برطرف کردن نیازهای فناورانه شهرداری اصفهان بردارد.

مدیرعامل سازمان فاوای شهرداری اصفهان با بیان اینکه در این نمایشگاه از سامانه واسط مودیان رونمایی خواهد شد، خاطرنشان کرد: این نرم‌افزار امکان ثبت انواع صورت‌حساب‌های الکترونیکی با رعایت تمام قواعد کنترلی مرتبط با اقلام اطلاعاتی صورتحساب الکترونیکی را دارد و پس از درج صورتحساب، امکان ارسال به سامانه مودیان سازمان امور مالیاتی کشور و درج در کارپوشه اشخاص، مطابق با شیوه‌نامه‌های اعلامی را خواهد داشت.

وی افزود: در این نمایشگاه مرکز ارتباط تصویری «رابین تاک» که توسط یکی از شرکت‌های نوپای مرکز رشد دانشگاه اصفهان ایجاد شده و تفاهم‌نامه همکاری و مشارکت با سازمان فاوا دارد، به ارائه محصول خود خواهد پرداخت.

فردانی با اشاره به سامانه‌های یازده‌گانه ارائه شده سازمان فاوا در نمایشگاه فن‌نما گفت: در این نمایشگاه سامانه‌های جامع منابع انسانی، میز خدمت، اَپ اصفهان من، شهرسازی و درآمد (اصنو)، موقعیت‌یاب اتوبوس و پرداخت الکترونیک (اصرو)، مدیریت و پیشگیری رفع تخلفات شهری، پلاک آبی هوشمند، رزرواسیون مراکز تفریحی، مدیریت مکان‌مند فیبر نوری اصفهان (سمفا)، گردش اطلاعات و مدیریت عملیات و پروژه‌ها (سیگما)، مرکز ارتباط تصویری رابین تاک و مودیان، خدمات خود را به شهروندان و متخصصان حوزه شهری و فناوری ارائه خواهند کرد.

ارائه سامانه‌های «فاوای اصفهان» در نمایشگاه فن‌نما

به گزارش خبرنگار ایمنا، نخستین نمایشگاه ملی فناوری و نوآوری فن نما، دهم تا دوازدهم مهرماه، از ساعت ۱۰ تا ۱۸ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی اصفهان واقع در کمربندی شرق برگزار خواهد شد.

کد خبر 692209

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.