دختران کایاک و کانوی ایران به فینال و نیمه‌نهایی تک‌نفره صعود کردند

هیوا افضلی در گروه دو کانوی یک‌نفره ۲۰۰ متر و هدیه کاظمی در گروه یک کایاک یک‌نفره ۵۰۰ متر زنان به‌ترتیب راهی نیمه‌نهایی و فینال شدند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رقابت‌های آب‌های‌آرام بازی‌های آسیایی ۲۰۲۳ هانگژوی چین که از روز گذشته در مرکز ورزش‌های آبی فویانگ آغاز شده بود، امروز _یکشنبه نهم مهرماه_ با برگزاری ادامه مسابقات دور مقدماتی دنبال شد و در اولین رقابت نمایندگان کشورمان در روز دوم مسابقات هیوا افضلی در دور مقدماتی کانوی یک‌نفره ۲۰۰ متر بانوان رقابت کرد.

افضلی در گروه دوم مقدماتی کانوی یک‌نفره ۲۰۰ متر بانوان با حریفانی از ژاپن، ویتنام، ازبکستان و چین رقابت کرد و با زمان ۵۵.۲۷۸ ثانیه پنجم و راهی نیمه‌نهایی شد. در این رقابت نمایندگان چین، ویتنام و ازبکستان در جایگاه‌های اول تا سوم قرار گرفتند، همچنین هدیه کاظمی در گروه یک کایاک یک‌نفره ۵۰۰ متر زنان در گروه خود با زمان ۲ دقیقه و ۹ ثانیه و ۵۴ صدم ثانیه سوم شد و به فینال رفت.

هیوا افضلی برای صعود به فینال در دور نیمه‌نهایی با نمایندگان هند، کره و ژاپن رقابت کرد و دوم شد. سه نفر اول این رقابت به فینال راه یافتند. افضلی بعد از قایقران ژاپن با ثبت زمان ۵۲.۶۲۳ صدم‌ثانیه در رده دوم قرار گرفت و به فینال رسید. کانوکار ژاپن زمان ۵۱.۸۸۳ صدم‌ثانیه را ثبت کرد، همچنین نماینده کره‌جنوبی با ۵۲.۶۹۳ سوم شد.

به گزارش ایمنا، فینال این ماده پس‌فردا _سه‌شنبه یازدهم مهرماه_ در نوبت صبح برگزار خواهد شد و تیم ایران با هدایت پدرو سنا به عنوان سرمربی، مهسا مجللی، رضا رئیسی و ایمان پورعزیز مربیان و ۱۶ ورزشکار در بخش بانوان و آقایان، در بخش کایاک و کانو در این دوره از بازی‌ها حاضر است.

کد خبر 691936

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.