سرمربی تیم‌ ملی تنیس روی‌ میز ایران: برای کاهش اختلاف سطح‌ خود با چینی‌ها باید تلاش کنیم

سرمربی تیم‌ ملی تنیس روی‌ میز ایران گفت: به‌عنوان مربی اختلاف سطح بچه‌های خودمان با نفرات برتر دنیا را بهتر درک می‌کنم. امیدوارم با برنامه‌ریزی بهتر این فاصله را کمتر کنیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در مرحله نیمه‌نهایی مسابقات دوبل تنیس روی میز بازی‌های آسیایی هانگژو، نوشاد و نیما عالمیان مقابل فان ژندونگ و وانگ چوکین از چین قرار گرفتند. در این بازی که با حضور پرتعداد تماشاگران چینی و در سالن گونگشو کانال‌اسپورت پارک شهر هانگژو برگزار شد، برادران عالمیان در چهار گیم پیاپی با نتایج ۱۱ بر ۴، ۱۱ بر ۳، ۱۱ بر ۳ و ۱۱ بر ۶ نتیجه را به حریف واگذار کردند و صاحب مدال برنز مشترک شدند.

جمیل لطف‌الله‌نسبی پس از کسب مدال برنز تیم دوبل برادران عالمیان در بازی‌های آسیایی اظهار کرد: بازی مقداری تحت تأثیر فضای سالن بود. بچه‌های ما عادت نداشتند که مقابل شش هزار تماشاگر بازی کنند و فضای سنگینی بود. در گیم چهارم بیشتر به فضا عادت کردند و توانستند خود را پیدا کنند و رقابت نزدیک‌تر جلو رفت.

وی افزود: اگر می‌خواهید مقابل چین پیروز شوید، باید خیلی صحیح و کم‌اشتباه بازی کنید، چون آن‌ها بازیکنانی نیستند که به‌راحتی امتیاز بدهند. آن‌ها تیم بسیار قدرتمندی هستند و سرعت بازیشان بسیار بالا است و بچه‌های ما در بیشتر مواقع از سرعت چین عقب می‌ماندند. از سوی دیگر خطاهای غیراجباری در بازی نوشاد و نیما وجود داشت، در حالی که فشاری روی آن‌ها نبود. وقتی این‌طور بازی کنید، امیدی هم به پیروزی وجود ندارد.

سرمربی تیم ملی تنیس روی میز ایران همچنین در پایان خاطرنشان کرد: خوشحالم که به عنوان مربی اختلاف سطح بچه‌های خودمان با نفرات برتر دنیا را بهتر درک می‌کنم. امیدوارم با برنامه‌ریزی بهتر این فاصله را کمتر کنیم.

کد خبر 691919

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.