فعالیت‌های عمرانی شهرداری ارومیه بر اساس بودجه سال ۱۴۰۲ انجام گیرد

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: شهرداری ارومیه طبق بودجه نویسی سال ۱۴۰۲ پیش نمی‌رود و این امر در بعضی مواقع موجب نارضایتی شهروندان شده است.‌

ساسان ابراهیم زاده در گفتگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: امروز با کلنگ زنی پروژه‌های جدید و شروع فعالیت‌های عمرانی، شهرداری ارومیه به ناچار طبق بودجه نویسی سال ۱۴۰۲ پیش نمی‌رود و این امر در بعضی مواقع موجب نارضایتی شهروندان شده است.‌

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به کمبود سرانه فضای سبز در بخشی از نقاط شهر ارومیه علی‌الخصوص منطقه کم‌برخوردار کشتارگاه افزود: با توجه به نبود فضای سبز و پارک در منطقه کشتارگاه، مقرر شده بود شهرداری ارومیه نسبت به خرید و احداث بوستان و فضای‌سبز اقدام کند اما تا به امروز هیچ اقدامی انجام نگرفته است.

رئیس کمیسیون سرمایه‌گذاری و مشارکت و گردشگری شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: یکی از رسالت‌های اصلی مدیریت شهری تقسیم عادلانه خدمات در مناطق علی‌الخصوص مناطق محروم و کم‌برخوردار و ایجاد فضاهای آموزشی و ورزشی، فرهنگی و توسعه سرانه فضای‌سبز در این مناطق است.

ابراهیم زاده از نبود آسفالت مناسب در بعضی از مناطق شهری خبر داد و یادآور شد: در سال ۱۴۰۱ و در شش ماهه اول سال ۱۴۰۲ شاهد نهضت آسفالت در مناطق پنج‌گانه شهر ارومیه بوده‌ایم که جا دارد از شهردار و مجموعه زحمتکش شهرداری ارومیه تقدیر و تشکر کنم اما نباید اقدامات عمرانی و خدماتی در معابر اصلی شهر خلاصه شود.

وی با اشاره به مشکلات شهرک شاهد عنوان کرد: با توجه به تردد خودروها و ترافیک عبوری از ورودی شهرک شاهد، نبود آسفالت مناسب شهروندان را دچار مشکل کرده است.

ابراهیم زاده گفت: در ادامه اقدامات عمرانی، شهرداری ارومیه جهت سهولت تردد شهروندان و کاهش بار ترافیکی، تسریع در احداث پل ارتباطی خیابان تعاون یک و دو در منطقه دیزج سیاوش را در دستور کار خود قرار دهد.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر ارومیه همچنین بر تکمیل عملیات عمرانی و آسفالت خیابان‌های آژیده و خوبروی تاکید کرد.

کد خبر 691841

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.