تماس ۱۱ هزار شهروند اصفهانی با ۱۳۷ طی هفته گذشته/ ۸۰۰ تماس مربوط به اتوبوس‌رانی است

رئیس مرکز ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان گفت: طی هفته گذشته حدود ۱۱ هزار تماس از سوی شهروندان با این مرکز برقرار شده است که رفع مشکلات اتوبوسرانی، خواسته ۸۰۰ شهروند اصفهانی بود.

محمد قاسمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: با توجه به افزایش تردد شهروندان و دانش آموزان در هفته نخست مهرماه، افزایش تعداد تماس‌ها با ۱۳۷ قابل پیش‌بینی بود.

وی با بیان اینکه طی هفته گذشته حدود ۱۱ هزار تماس از سوی شهروندان با مرکز ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان ۱۳۷ برقرار شده است، افزود: از این تعداد ۷۱۲۳ تماس درخواست‌های اجرایی را شامل می‌شد و سایر تماس‌ها مربوط به امور مشاوره‌ای می‌شد که همکاران ما در مرکز ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان، شهروندان را راهنمایی کردند.

رئیس مرکز ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان تصریح کرد: در هفته گذشته شاهد افزایش تماس‌ها مرتبط با شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه و درخواست‌های شهروندان مربوط به آن با فراوانی ۸۰۰ تماس بودیم که بالتبع به دو دلیل کمبود اتوبوس و افزایش ترافیک در سطح شهر شاهد افزایش سرفاصله‌های زمانی در رسیدن به ایستگاه بودیم.

وی ادامه داد: در حال حاضر تعدادی اتوبوس آماده خدمت‌رسانی به شهروندان است و شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه نیز در این راستا فراخوان‌هایی برای جذب راننده اتوبوس شهری در درگاه‌های اطلاع‌رسانی اعلام کرده است که شهروندان می‌توانند با مراجعه به درگاه الکترونیکی www.isfahan.ir از شرایط آن مطلع شوند، همچنین شهروندان برای طرح سوالات، ارائه پیشنهادها و بیان مشکلات خود در حوزه شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه می‌توانند با سامانه ۱۳۷ داخلی شماره یک تماس بگیرند تا به کارشناسان اتوبوسرانی متصل شوند.

قاسمی تصریح کرد: در صورت جذب نیروهای جدید در شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه، سرعت ارائه خدمات این شرکت به شهروندان بیشتر خواهد شد.

وی ادامه داد: هر هفته موضوعاتی را مطرح می‌کنیم تا به صورت جدی از سوی مسئولان پیگیری شود، اعلام این موارد به معنی تلاش نکردن متولیان و همکاران ما در بدنه شهرداری اصفهان نیست.

رئیس مرکز ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان تصریح کرد: از شهروندان درخواست داریم در خصوص نظرسنجی اینترنتی همکاری لازم را با شهرداری اصفهان داشته باشند، پس از مطرح شدن موضوع از جانب منطقه، نشانی و لینکی برای شهروندان با سرشماره ۲۰۰۰۰۱۳۷ ارسال خواهد شد، بنابراین اگر با این سرشماره پیامی برای شهروندان ارسال شد، بدانند که مربوط به مرکز ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان است.

کد خبر 691739

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.