طرح علاج‌بخشی کارون بازنگری می‌شود

معاون محیط زیست انسانی اداره کل حفاظت محیط زیست خوزستان گفت: نظرسنجی درخصوص بازنگری طرح علاج‌بخشی رودخانه کارون با دستگاه‌های اجرایی استان که نقش بسزایی در حفاظت و کاهش آلودگی‌های محیط زیست این رودخانه دارد، انجام شده و در حال حاضر جمع‌بندی نهایی آن در حال انجام است.

فرهاد قلی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: بر اساس مصوبه مجلس شورای اسلامی شورای اسلامی و در راستای حفاظت از رودخانه کارون، شورای حفاظت کیفی رودخانه کارون تشکیل شده و این شورا در طول سال‌های فعالیت خود اقدامات مناسبی انجام داده است.

وی افزود: طرح و برنامه‌ریزی لازم از سوی اداره کل حفاظت محیط زیست استان خوزستان برای حفاظت از رودخانه کارون و سایر منابع آبی استان صورت گرفته است، این طرح و برنامه در واقع بازنگری طرح قدیمی علاج‌بخشی رودخانه کارون است که نیازمند به‌روزرسانی، بازنگری و تجدید نظر پروژه‌ها است.

معاون محیط زیست انسانی اداره کل حفاظت محیط زیست خوزستان ادامه داد: نظرسنجی در رابطه با بازنگری طرح علاج‌بخشی رودخانه کارون با دستگاه‌های اجرایی استان که نقش بسزایی در حفاظت و کاهش آلودگی‌های محیط زیست این رودخانه دارد، انجام شده و در حال حاضر جمع‌بندی نهایی آن در حال انجام است.

قلی‌نژاد اضافه کرد: پس از جمع‌بندی نظرسنجی‌ها، علاج‌بخشی کارون به‌روزرسانی خواهد شد و بعد از آن با طرح موضوعات و اجرای پروژه‌ها اقدامات اساسی در زمینه پیشگیری از آلودگی رودخانه کارون و تمام منابع آبی استان، انجام خواهیم داد.

کد خبر 691633

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.