توقیف ۲۵ دستگاه و ادوات حفاری غیرمجاز در گلستان

مدیر حفاظت و بهره‌برداری از منابع آب شرکت آب منطقه‌ای گلستان از توقیف ۲۵ دستگاه و ادوات حفاری غیرمجاز طی شش ماه نخست امسال خبر داد و گفت: سال گذشته تعداد توقیف ادوات غیرمجاز، ۱۰ مورد بوده است.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط‌عمومی شرکت آب منطقه‌ای گلستان حسن درویشی اظهار کرد: در راستای اجرای دستورالعمل شماره چهار طرح احیا و تعادل‌بخشی منابع آب زیرزمینی ۲۵ دستگاه حفاری و ادوات غیرمجاز توسط دستگاه قضا توقیف و به پارکینگ آب منطقه‌ای گلستان منتقل شد.

وی با اشاره به انجام خدمات گشت و بازرسی شبانه‌روزی با هدف جلوگیری از تخلفات منابع آب سطحی و زیرزمینی افزود: طی شش ماه سال جاری با حضور مؤثر گروه‌های انسداد چاه‌های غیرمجاز و گشت و بازرسی منابع آب شرکت آب منطقه‌ای گلستان، نیروی انتظامی و مراجع قضائی تعداد ۲۵ دستگاه حفاری و ادوات غیرمجاز به پارکینگ آب منطقه‌ای گلستان منتقل شد.

مدیر حفاظت و بهره‌برداری از منابع آب شرکت خاطرنشان کرد: این اقدامات در چارچوب قوانین و مقررات در قالب طرح احیا و تعادل‌بخشی و در راستای حراست از منابع آبی در حال انجام است و بدون تردید، همکاری و همراهی افراد جامعه می‌تواند گامی مؤثر در این زمینه باشد.

کد خبر 691620

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.