وحدت بین شیعه و سنی دشمن را نااُمید می‌کند

امام جمعه گچساران گفت: دشمن با برنامه‌ریزی دنبال اختلاف بین شیعه و سنی است و باید با وحدت از تحقق اهداف دشمن جلوگیری کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت‌الاسلام سید امین‌الله حجازی، در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان گچساران اظهار کرد: هفته وحدت، میلاد خجسته پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق علیه‌السلام را عرض می‌کنم، پیامبر اکرم (ص) حقیقتاً پیامبر مهرورزی است و مسلمانان باید تلاش کنند با وحدت خود دشمنان را نامید کنند، چرا که دشمن با روش‌های مختلف فتنه‌انگیزی می‌کند.

وی افزود: شیعه و سنی اشتراکات بسیاری باهم دارند درحالی‌که دشمن به دنبال تفرقه و اختلاف بین شیعه و سنی است و نباید در این خصوص میدان به دشمن داد.

امام جمعه شهر گچساران با گرامیداشت جایگاه پلیس در جامعه گفت: کشوری که جایگاه و شأن نیروهای امنیتی، نظامی و انتظامی خود را نداند، قطعاً ذلیل خواهد شد.

حجازی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری فرمودند: «نیروی انتظامی یکی از ستون‌های مهم استوار امنیت کشور است و باید نیروی انتظامی را تقویت کنیم»، خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی چشم و آبروی مملکت است و باید بیش از گذشته نیروهای مسلح کشور نیز تقویت شوند.

وی گفت: مجوز احداث دانشکده علوم حدیث در گچساران از رئیس‌جمهور گرفته شده تا جوان دانشگاهی ما با مبانی دینی نیز آشنا شود، متأسفانه برخی از دوستان نمی‌توانند این موضوعات را تحمل کنند.

امام جمعه شهر گچساران افزود: گچساران شهر فرهیخته و علمی است و حق گچساران است و جوانان این شهرستان باید رشد کنند و به بنده هم خرده نگیرند که چرا زحمت درست می‌کنید.

کد خبر 691450

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.