تلاش شهرداری سن‌پترزبورگ برای شناساندن نصف‌جهان به شهروندان روس

رئیس دپارتمان هماهنگی‌های شهرداری سن‌پترزبورگ گفت: شهرداری‌های اصفهان و سن‌پترزبورگ در حال تلاش هستند تا تصویر بهتری از این شهرها با استفاده از ظرفیت‌های مختلف همچون رسانه‌ به شهروندان ارائه کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، اَنتون گروموف امروز _پنجشنبه ششم مهرماه_ در بازدید از نمایشگاه گردشگری اظهار کرد: اصفهان از نظر گردشگری نقاط گردشگری بسیاری دارد، اما مشکل این است که نصف‌جهان و ظرفیت‌های آن بین شهروندان روسیه شناخته‌شده نیست.

وی با بیان اینکه دلیل شناخته نشدن نصف‌جهان این است که اصفهان و ایران به‌عنوان یک مرکز گردشگری برای روس‌ها مطرح نبوده است، افزود: در حال حاضر شاهد هستیم که گردشگران زیادی از روسیه در حال سفر به ایران و اصفهان هستند.

رئیس دپارتمان هماهنگی‌های شهرداری سن‌پترزبورگ خاطرنشان کرد: اصفهان و سن‌پترزبورگ نقاط مشترک زیادی دارند، بنابراین قرارداد خواهرخواندگی امضا کردند، در حالی که این موضوع بین شهری همچون سن‌پترزبورگ و تهران وجود ندارد.

وی اضافه کرد: اصفهان و به‌طور کلی کشور ایران، ظرفیت‌های زیادی برای گردشگری به‌ویژه گردشگران روس دارد، اما نکته مهم این است که ناشناخته مانده و باید روی این موضوع برای شناساندن آن کار شود.

گروموف اضافه کرد: امیدواریم خط مستقیم چارتر هوایی بین اصفهان و سن‌پترزبورگ برقرار شود و آرام آرام شاهد حضور تعداد بیشتری از گردشگران باشیم.

وی اضافه کرد: شهرداری‌های اصفهان و سن‌پترزبورگ در حال تلاش هستند تا تصویر بهتری از این شهرها با استفاده از ظرفیت‌های مختلف همچون رسانه به شهروندان ارائه کنند.

کد خبر 691328

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.