اعزام هفتگی کاروان‌های زیارتی کرمانشاه به عتبات عالیات

مدیرکل حج و زیارت استان کرمانشاه با تاکید به امکان افزایش تعداد کاروان‌ها بر حسب تقاضا از اعزام هفتگی کاروان‌های زیارتی کرمانشاه به عتبات عالیات خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سعید کریمی امروز _ پنجشنبه ششم مهرماه _ با اشاره به اعزام کاروان‌های زیارتی، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با وجود پشت سر گذاشتن پیاده روی ایام اربعین با افت طبیعی اعزام‌ها بعد از پیاده روی اربعین مواجه هستیم.

وی افزود: با وجود ترددهای اربعینی و زیارت عتبات در این مدت اما پس از اتمام این دوره اعزام کاروان‌ها در دهه سوم شهریورماه مجدداً از سر گرفته شده و هم اکنون به طور هفتگی بر حسب تقاضا هر هفته یک کاروان با ظرفیت ۴۰ نفره اعزام خواهیم داشت.

مدیرکل حج و زیارت استان کرمانشاه با تاکید بر اینکه بر اساس استقبال‌های مردمی امکان افزایش تعداد کاروان‌های اعزامی را خواهیم داشت، تصریح کرد: با توجه به اینکه تعداد زیادی از مردم به طور شخصی در ایام اربعین به زیارت عتبات عالیات مشرف شده‌اند تا اواسط آبان ماه شاهد استقبال پایینی از اعزام‌های کاروانی خواهیم بود و پس از آن مجدداً استقبال‌ها روند صعودی پیدا می‌کنند.

کریمی اضافه کرد: در حال حاضر هزینه هر فرد برای شش روز اقامت پنج میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و برای اقامت هفت روزه شش میلیون و ۵۰۰ هزار تومان برآورد شده است.

کد خبر 691132

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.