کسب ۲ مدال طلای ووشو ایران / شروع روز پنجم با مدال‌های فوری

صبح پنجمین روز بازی‌های آسیایی هانگژو، برای ایران با مدال‌های طلا آغاز شد.

به گزارش ایمنا، کاروان ورزش ایران که تنها با قهرمانی والیبال رنگ طلا را دیده بود، طی چند دقیقه دو طلا در جدول مدال‌ها به ستون اول خود اضافه کرد.

سانداکار وزن ۶۵ کیلوگرم تیم ملی مردان ایران، به مدال طلای بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ هانگژو دست یافت. افشین سلیمی به عنوان سومین سانداکار ایران در فینال رقابت‌های ووشوی بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ هانگژو به روی سکو رفت که با پیروزی مقابل حریف خود، به مدال طلا دست یافت.

سانداکار وزن ۶۵ کیلوگرم تیم ملی ایران، در فینال این رقابت‌ها مقابل «ماربون ساموئل» از اندونزی روی سکو قرار گرفت و در دو راند متوالی به پیروزی رسید تا ضمن کسب عنوان قهرمانی بازی‌های آسیایی، نخستین طلای ووشوکاران ایران را هم به ارمغان بیاورد. او پیش از این دیدار نیز به ترتیب برابر حریفانی از کره‌جنوبی و ویتنام به پیروزی دست یافت تا فینالیست وزن خود شود. سلیمی نخستین طلایی کاروان ایران، در بخش ورزش‌های انفرادی است.

یوسف صبری سانداکار کاپیتان تیم ملی ووشو ایران صبح امروز در دیدار نهایی دسته ۷۵- کیلوگرم بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ هانگژو به مصاف فلانگ از ماکائو رفت.

صبری در همان راند نخست در نخستین ثانیه‌های بازی حریف ماکائوی را ناک اوت کرد تا بدین ترتیب دومین طلای ووشو ایران و سومین مدال طلای کاروان ورزش کشورمان را در بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ هانگژو را کسب کند.

کد خبر 691090

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.