محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران از 8 مهرماه

رئیس پلیس راه استان مازندران از اعمال محدودیت های ترافیکی تا ساعت 7 صبح روز شنبه 8 مهر ماه 1402 در محورهای مواصلاتی استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، یدالله جهان‌تاب امروز _چهارشنبه پنجم مهرماه_ در جمع خبرنگاران گفت: به منظور ارتقا ایمنی و تسهیل در عبور و مرور وسایل نقلیه، محدودیت‌های ترافیکی تا ساعت ۷ صبح روز شنبه ۸ مهرماه در محورهای مواصلاتی استان به اجرا در خواهد آمد.

رئیس پلیس راه استان مازندران، افزود: به همین منظور تردد انواع موتورسیکلت به غیر از موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام مأموریت‌های ضروری در مسیر مجاز ترافیک تا ساعت ۷ صبح روز شنبه ۴ شهریور ماه در تمامی محورهای مواصلاتی استان ممنوع است.

جهان‌تاب با اشاره به ممنوع بودن تردد تریلر، کامیون و کامیونت در محور کرج- چالوس، اظهار کرد: تردد انواع وسایل نقلیه در صورت پرحجم بودن ترافیک در محور مذکور از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه ۵ و ۶ مهر ماه از مرزن‌آباد به سمت کرج و تهران ممنوع بوده و در صورت اعلام مأموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ تا ۲۴ همان روزها از ابتدای تونل کندوان به سمت مرزن‌آباد به صورت یک‌طرفه خواهد بود.

وی افزود: تردد انواع وسایل‌نقلیه در صورت پرحجم بودن ترافیک در محور مذکور از ساعت ۱۲ ظهر تا ساعت ۲۴ روزهای جمعه و شنبه، هفتم و هشتم مهرماه از آزادراه تهران- شمال به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام مأموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ تا ۲۴ همان روزها از مرزن‌آباد به سمت کرج و تهران یک‌طرفه خواهد شد.

وی با اشاره به محدودیت‌های ترافیکی و ممنوع بودن تردد تمامی تریلرها از محور هراز، گفت: تردد انواع کامیون و کامیونت به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۱۲ ظهر تا ساعت ۲۴ امروز چهارشنبه ۵ مهرماه و همچنین از ساعت ۷ صبح تا ۲۴ روزهای پنج شنبه و جمعه، ششم و هفتم مهرماه از این محور ممنوع است.

رئیس پلیس راه استان افزود: تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۲ روز جمعه هفتم مهرماه در صورت سنگین بودن بار ترافیکی از از شمال به جنوب به صورت مقطعی یک‌طرفه انجام می‌شود.

جهان‌تاب یادآور شد: اجرای محدودیت‌های پیش بینی شده منوط به افزایش حجم ترددها بوده و در صورت عادی بودن ترافیک با هماهنگی محدودیت‌ها کان لم یکن تلقی می‌شود.

وی در خاتمه از رانندگانی که قصد تردد در محورهای مواصلاتی استان مازندران را دارند، خواست: با رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی و ضمن مدیریت سفر خود، در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های ۲۱۸۲۴۴۲۰ و ۲۱۸۲۴۴۳۴ پلیس راه استان با پیش شماره ۰۱۱ تماس بگیرند.

کد خبر 690984

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.