تجهیز آتش‌نشانی شهر بندرعباس ضرورت دارد

رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: شهرداری بندرعباس به ویژه آتش‌نشانی این شهر به عنوان معین استان در حوادث انتخاب شده است؛ بنابراین از دستگاه‌های بالادستی و دولت تقاضا داریم نسبت به تجهیز آتش‌نشانی شهر بندرعباس اقدام کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مصیب نظری صبح امروز_ پنجم مهرماه_ در نود و ششمین جلسه رسمی این شورا، ضمن تقدیر از موکب‌داران و خادمان اباعبدالله الحسین (ع) و گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهیدان و ایثارگران، اظهار کرد: شهیدان و ایثارگران در هشت سال دفاع مقدس از انقلاب اسلامی و وجب به وجب خاک جمهوری اسلامی ایران دفاع کرده و کشور را نسبت به تهاجمات مختلف واکسینه کردند.

وی افزود: امنیت و آسایش امروز کشور ایران فقط به همت شهدا، ایثارگران و غیور مردان ایرانی که در پرتو انقلاب اسلامی تحقق یافت.

رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس خاطرنشان کرد: در آستانه سالروز شکست حصر آبادان هستیم که آن نفس مسیحایی امام راحل به جبهه‌ها رسید و نفوذ کلام امام (ره)، خود به خود، مسیر را برای فتوحات مختلف باز می‌کرد.

نظری ادامه داد: آنچه بر ما واجب است این است که همانند شهدای دفاع مقدس برای دفاع از ارزش‌های جمهوری اسلامی دریغ نورزیم و هر جا لازم بود برای دفاع و حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی محکم و استوار پا پیش بگذاریم.

وی با گرامیداشت هفته وحدت و میلاد نبی اکرم (ص)، اضافه کرد: تشیع و تسنن، نقاط مشترک زیادی بین یکدیگر دارند باید توجه کرد که در دین آنگونه که بر حفظ اتحاد و همدلی و خروجی آن تأکید شده، بر اختلاف تأکید نشده است.

رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس تصریح کرد: شهرداری بندرعباس به ویژه آتش‌نشانی این شهر به عنوان معین استان انتخاب شده است؛ بنابراین از دستگاه‌های بالادستی و دولت تقاضا داریم که برای تجهیز آتش‌نشانی شهر بندرعباس اقدام کنند.

نظری ادامه داد: سن ماشین‌آلات امدادی شهر بندرعباس ۳۰ سال است و اگر حادثه‌ای رخ می‌دهد نباید جان مردم به دلیل کمبود تجهیزات به خطر بیفتد و لازم است این حمایت برای حفظ جان و مال مردم انجام شود.

کد خبر 690746

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.