رفع مشکلات ترافیکی نیازمند همکاری نهادهای متولی با شهرداری است

شهردار یاسوج، گفت: رفع مشکلات ترافیکی، تخصصی بوده و نیازمند همکاری سایر دستگاه‌ها و نهادهای متولی با شهرداری است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، کیوان آشنا عصر امروز_ سه‌شنبه، سوم مهرماه_ در در دیدار با نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد، با اشاره به اینکه شهرداری‌ها خودگردان هستند، اظهار کرد: بخشی از مشکلات شهر یاسوج به شرایط اقتصادی و معیشتی مردم برمی‌گردد، چرا که مردم شهرستان بویراحمد از طبقه متوسط به پایین هستند.

وی افزود: رفع مشکلات ترافیکی، تخصصی بوده و نیازمند همکاری سایر دستگاه‌ها و نهادهای متولی با شهرداری است.

شهردار شهر یاسوج با بیان اینکه ساخت مسکن با معماری ایرانی و اسلامی را از اولویت‌های کاری خود در مقام شهرداری شهر یاسوج است، گفت: امیدواریم بتوانیم طرحی اجرا کنیم که بازدهی لازم را در شهر یاسوج داشته باشد.

وی به نصب بنرهای ترحیم در سطح شهر یاسوج گریزی زد و گفت: انتظار داریم در زمینه عدم نصب بنرهای مراسمات ترحیم در خطبه‌های نماز توصیه‌های لازم به شهروندان شود.

آشنا خدمت در شهرداری یاسوج را یک توفیق دانست و گفت: امیدوارم بتوانیم با همکاری و تعامل و تلاش در این مدت رضایت نسبی مردم را فراهم کنیم.

وی بر هماهنگی در مدیریت تاکید کرد و افزود: پیشنهاد داریم تیم اقتصادی به مدیریت معاون اقتصادی استانداری و دبیری شهرداری تشکیل شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد، گفت: شهر یاسوج به عنوان مرکز استان الگویی برای سایر شهرهای استان کهگیلویه و بویراحمد است.

وی خاطرنشان کرد: اگر در مدیریت شهری، فضای سبز، نظافت و سایر امور تحت مدیریت شهرداری باید کارهای ارزشمند صورت گیرد، تا مرکز استان الگویی برای سایر شهرستان‌های استان خواهد بود.

آیت‌الله سید نصیر حسینی با تأکید بر توجه به گل‌کاری و فضای سبز در شهر یاسوج، افزود: شهرداری با توجه به این کار باید با خلق زیبایی، از نظر روانی به مردم کمک کند و باعث ایجاد شور و نشاط بین مردم و گردشگران شود.

وی تجربه در اجرای کارها و فعالیت‌ها را مهم دانست و گفت: اگر طراحی‌ها در ابتدا اصولی صورت گیرد، مدیریت شهری در آینده با مشکل مواجه نخواهد شد.

امام جمعه شهر یاسوج، با اشاره به توجه شهرداری یاسوج در تکمیل پروژه‌های پل سوم و چهارم بشار، تصریح کرد: مسئله زیرگذر و روگذر در شهر یاسوج باید در دستور کار قرار گیرد.

وی توجه به مبلمان شهری را یک اصالت در مدیریت شهری دانست و از شهردار یاسوج خواست به منظور حل مشکلات و کاهش هزینه‌های شهرداری، توجه به وصول عوارض را در دستور کار داشته باشد.

آیت‌الله حسینی در ادامه بر ضرورت توجه به درآمد پایدار شهرداری، آسفالت و ساماندهی معابر شهری یاسوج، تأکید کرد و افزود: بحث پارکینگ و توجه به کاهش ترافیک شهری نیز با همکاری سایر دستگاه‌ها و نهادها در دستور کار باشد.

سید احسان عسکری معاون امور اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد ضمن موافقت با پیشنهاد شهردار یاسوج در تشکیل تیم اقتصادی با دبیری شهرداری یاسوج گفت: با توجه به مشکلات اقتصادی، می‌طلبد که شهرداری به منظور تعریف پروژه‌های اقتصادی، تیم اقتصادی داشته باشد.

وی افزود: اگر شهر یاسوج به عنوان پیشانی استان توسعه پیدا نکند، شاهد توسعه هیچ شهری در استان نخواهیم بود.

عسگری بر ضرورت مدیریت مرکز استان با حساسیت و احساس مسئولیت تاکید کرد و افزود: شهرداری به عنوان متولی بحث میدان میوه و تره‌بار و عرضه آن، باید نگاه خاصی به این موضوع و مدیریت عملیاتی آن داشته باشد.

وی افزود: بحث درآمدهای پایدار شهری در شهرداری باید پررنگ باشد، زیرا این درآمد شهرداری را از وابستگی به درآمدهای دیگر نجات می‌دهد.

کد خبر 690722

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.