طراحی و ساخت بزرگترین مجتمع پزشکی جنوب شهر تهران در دانشگاه شاهد

رئیس دانشگاه شاهد تهران از طراحی و ساخت بزرگترین مجتمع پزشکی جنوب شهر تهران در دانشگاه شاهد خبر داد و گفت: ساخت بیمارستان دانشکده دندان پزشکی در مجاورت حرم عبدالعظیم (ع)، تکمیل استخر دانشکده کشاورزی و ساخت خوابگاه دانشجویان خارجی در دستور کار است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، احمد چلداوی امروز _سه‌شنبه، چهارم مهرماه_ در نشست خبری اظهار کرد: باید دانشگاه شاهد را به دانشگاه تراز انقلاب اسلامی تبدیل کنیم تا سربازانی در رکاب امام زمان (عج) و نخبگان علمی در تراز انقلاب تربیت کند.

وی افزود: بر اساس وصیت امام (ره) اگر مسئولان جمهوری اسلامی در راستای تمدن نوین اسلامی حرکت نکنند، حتی اگر به مردم خدمت کنند خائن و خطرساز هستند.

رئیس دانشگاه شاهد تهران با بیان اینکه سیستم آموزشی این دانشگاه مسیر تمدن اسلامی را در پیش گرفته است، گفت: فضای این دانشگاه را با حضور جوانان ولایی و در خط انقلاب عطرآگین می‌کنیم، دانشگاه شاهد برای خانواده‌هایی که به تربیت فرزندانشان حساس هستند، مکان امنی است.

وی از کلنگ‌زنی ساخت دانشکده‌های پزشکی با حضور قاضی‌زاده وزیر بهداشت و درمان وقت خبر داد و گفت: بیمارستان حضرت زینب (س) مخروبه شده است و مشکلات زمین دارد، بنابراین سعی در رفع مشکل زمین آن داریم، اگر مشکل جانمایی زمین حل نشود باید بیمارستان را در محل دیگری بسازیم.

چلداوی گفت: بیمارستان مصطفی خمینی جزو بیمارستان‌های آموزشی این دانشگاه است، حدود ۱۲ هکتار از فضای این دانشگاه به کشت تحقیقات کشاورزی اختصاص خواهد یافت، افزود: ساخت سوله گیاهان دارویی در دستور کار قرار دارد.

وی از طراحی و ساخت بزرگترین مجتمع پزشکی جنوب شهر تهران در دانشگاه شاهد خبر داد و گفت: ساخت بیمارستان دانشکده دندان پزشکی در مجاورت حرم عبدالعظیم (ع)، تکمیل استخر دانشکده کشاورزی و ساخت خوابگاه دانشجویان خارجی در دستور کار است.

رئیس دانشگاه شاهد تهران با بیان اینکه هدف از پذیرش دانشجویان خارجی جنبه اقتصادی نیست، گفت: از تمام کشورها جوانان مؤمن و مذهبی که نخبه هستند و شرایط تحصیل برای آن‌ها فراهم نیست پذیرفته می‌شوند، طبق وعده قاضی‌زاده هزینه بورسیه دانشجویان خارجی پرداخت می‌شود.

وی افزود: دانشگاه‌های شاهد در آفریقا و آمریکای لاتین بیش از کشور ایران شناخته شده هستند.

کد خبر 690684

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.