۲۲۶ قطعه زمین در قالب قانون جوانی جمعیت به مشمولان واگذار می‌شود

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی گفت: طی هفته جاری ۲۲۶ قطعه زمین به مشمولان قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در استان واگذار خواهد شد.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی، سید علی میرکریمی اظهار کرد: واگذاری زمین به مشمولان طرح جوانی جمعیت استان خراسان شمالی همزمان با فرارسیدن ایام ولادت پیامبر اکرم (ص) و امام جعفرصادق (ع)، در بازه زمانی اول لغایت هفدهم ربیع الاول تحت عنوان پویش پیامبر رحمت (ص)، برنامه‌ریزی شده است.

وی ادامه داد: در استان خراسان شمالی طی هفته جاری به صورت نمادین و طی مراسمی ۲۲۶ قطعه زمین به مشمولان این طرح واگذار خواهد شد.

سرپرست راه و شهرسازی خراسان شمالی خاطرنشان کرد: این زمین‌ها در شهرهای جاجرم، گرمه، شوقان، تیتکانلو، صفی آباد، درق و قاضی ساماندهی شده است.

میرکریمی تصریح کرد: جاجرم ۱۰۲ قطعه، گرمه ۴۸ قطعه، شوقان ۶ قطعه، تیتکانلو ۱۵ قطعه، صفی آباد ۱۰ قطعه، درق ۴۴ قطعه و قاضی یک قطعه زمین به مردم واگذار می‌شود. میرکریمی گفت: تأمین زمین برای سایر مشمولین این طرح در استان خراسان شمالی در حال پیگیری است تا در مراحل بعدی واگذاری به آن‌ها انجام شود.

کد خبر 690563

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.