اتوبوس مورد نیاز برای سفر به شهرستان‌ها و تهران فراهم شود

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام با بیان اینکه باید اتوبوس به تعداد مورد نیاز برای سفر به شهرستان‌ها و تهران فراهم شود، گفت: اداره کل راهداری حمل‌ونقل جاده‌ای استان ایلام با شرکت‌های حمل‌ونقل متخلف با استفاده از ظرفیت ماده «۱۳» برخورد کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سعید هژبری امروز _ سه‌شنبه چهارم مهرماه _ در جریان بازدید از پایانه مسافربری شهر ایلام، اظهار کرد: تأمین فروش بلیت ایلام تهران وظیفه پایانه‌های مسافربری است و فروش بلیت در پایانه مسافربری شهر ایلام حضوری می‌شود.

وی با اشاره به بازدید از پایانه مسافربری شهر، افزود: نارضایتی‌هایی از شرکت‌های حمل‌ونقل عمومی به ویژه در مسیر ایلام به تهران و سایر مراکز استان‌ها وجود دارد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام خاطرنشان کرد: با توجه به آغاز سال تحصیلی دانشگاه‌ها، تقاضا برای مسافرت با اتوبوس بیشتر شده است که به منظور ساماندهی فروش بلیت در پایانه شهر ایلام، تا اطلاع ثانوی فروش بلیت اتوبوس در این پایانه با نظارت سازمان راهداری و به صورت حضوری انجام خواهد شد.

هژیری با بیان اینکه باید اتوبوس به میزان مورد نیاز برای سفر به شهرستان‌ها و تهران فراهم شود، تاکید کرد: اداره کل راهداری حمل‌ونقل جاده‌ای استان با شرکت‌های حمل‌ونقل متخلف با استفاده از ظرفیت ماده «۱۳» برخورد کند.

وی اضافه کرد: شرکت‌های نفتی و پالایشگاه برای حمل‌ونقل کارکنان خود باید از ظرفیت سایر ناوگان‌ها از جمله مینی‌بوس و وَن استفاده کنند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام با اشاره به اینکه فعالیت ۱۳ دستگاه اتوبوس در قرارداد با شرکت‌ها منعقد شده است، گفت: لازم است این تعداد اتوبوس عودت داده شود و در حوزه برون شهری و در راستای حمل‌ونقل مسافران به‌کارگیری شود.

هژیری تاکید کرد: با نظارت انجمن صنفی شرکت‌های حمل‌ونقل نسبت به تأمین اتوبوس مسیر ایلام به تهران با توجه ضرورت و مازاد اتوبوس در سایر مسیرها، اقدام شود و در صورتی که اتوبوس مسیر ایلام به تهران توسط شرکت‌های حمل‌ونقل تأمین نشود، شعبه مهران شرکت ابطال خواهد شد.

کد خبر 690562

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.