امیدوار به کسب مدال طلا هستیم/ مسابقات سختی پیش رو داریم

ملی پوش اصفهانی تیم اسکیت بانوان گفت: چین تایپه رقیبی است که می‌تواند کار را برای ما سخت کند اما با همه سختی ها بسیار امیدوار به کسب مدال طلا هستیم.

رومینا سالک در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: نزدیک به یک ماه است که در اردوهای آماده سازی به سر می‌بریم تا با شرایط روحی خوب و آمادگی کامل وارد مسابقات شویم.

وی ادامه داد: تیم ما کاملاً آماده است، مسابقات سختی را پیش رو داریم چرا که بهترین‌ها در این مسابقات حضور دارند اما با سختی‌های زیادی که وجود دارد فکر می‌کنم در رشته اسکیت ۴ مدال کسب کنیم.

ملی پوش اصفهانی تیم اسکیت بانوان در خصوص شرایط آمادگی تیم گفت: قبل از مسابقات آسیایی هانگژو در مسابقات ایتالیا و فرانسه شرکت کردیم تا رقبای خود را بهتر بشناسیم، چین تایپه رقیبی است که می‌تواند کار را برای ما سخت کند اما با همه سختی‌ها بسیار امیدوار به کسب مدال طلا هستیم.

وی تصریح کرد: هیچ مشکلی تا به حال نداشته ایم، فدراسیون بسیار تیم را مورد حمایت خود قرار داده و همه امکاناتی که به آنها نیاز داشته ایم را برای تیم فراهم کرده‌اند تا بدون هیچ مشکلی وارد مسابقات شویم، همچنین برای آمادگی بهتر برای بازی‌های آسیایی هانگژو به ایتالیا اعزام شدیم تا با آمادگی کامل به کشور چین برویم.

کد خبر 690458

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.