زنگ مهر مهدویت در یاسوج نواخته شد

همزمان با آغاز سال تحصیلی و به مناسبت شروع امامت و ولایت امام زمان (عج) زنگ مهر و مهدویت در مدارس شهر یاسوج نواخته شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، _روز دوشنبه، سوم مهرماه_ همزمان با شروع سال تحصیلی جدید جشن آغاز امامت و ولایت امام زمان (عج) با حضور مسئولین بنیاد مهدویت، امام جمعه موقت شهر یاسوج، مدیر کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد، مدیر آموزش و پرورش بویراحمد و جمعی از معلمان و دانش‌آموزان برگزار و زنگ مهر مهدویت نواخته شد.

حسنعلی عزتخواه مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد، در این آئین، اظهار کرد: رکن اساسی جامعه مهدوی خانواده مهدوی است که دشمن با برنامه‌ریزی‌های مداوم خانواده‌ها رامورد هدف قرار داده که به مهدویت نرسند.

وی با بیان اینکه رکن اساسی خانواده زن است و اگر زن مورد هدف قرار گرفت ما از حکومت مهدوی فاصله می‌گیریم، افزود: شیوه جداکردن زن از حکومت مهدوی گرفتن چادر از است پس باید قدر خود را دانست و فریب دشمن را نخوریم و با حفظ چادر و با زدن تودهنی به دشمن، دل شهدا را شاد کنیم.

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد، مطالعه کامل تمام ساحت‌های سند تحول را به فرهنگیان توصیه کرد و افزود: سند تحول یک سند جامع و کامل و یک سند بالا دستی است که سفارش می‌کنم همکاران ما در مدارس موارد مربوط به مهدویت را تبیین کرده و به دانش‌آموزان آموزش دهند که در این خصوص باید چه کارهایی را انجام دهیم.

حجت‌الاسلام موسوی اعظم، امام جمعه موقت شهر یاسوج در ادامه، گفت: ما در دوران غیبت کبری به سر می‌بریم و افضل اعمال انتظار فرج است، لذا آموزش و پرورش می‌تواند بستر ظهور را آماده نماید.

وی افزود: پیغمبر فرمود اگر ما عامل به قرآن و تابع ائمه اطهار باشیم تبلیغ سو دشمن نمی‌تواند ما را از هدف خود باز دارد.

موسوی اعظم با بیان اینکه جامعه ما مدیون فداکاری‌های معلمین و آموزش و پرورش است، تصریح کرد: در واقع این معلم هست که همه ماها را از وادی ظلمت رهایی می‌دهد.

در پایان این جشن برنامه‌های شاد و مولوی‌خوانی اجرا گردید و زنگ مهر و مهدویت به صدا در آمد.

کد خبر 690310

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.