بربط: تعلیق جودو پایان یافته و حالا به حمایت مسئولان نیازمندیم +فیلم

بانوی ملی‌پوش جودو ایران گفت: خیلی دوست داشتم با مدال به کشور برگردم اما این اتفاق نیفتاد؛ حالا که تعلیق جودو ایران به پایان رسیده وقت حمایت بیشتر از سوی مسئولان است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در چارچوب مسابقات جودو بازی‌های آسیایی هانگژو و در وزن ۷۰- کیلوگرم جودو زنان مریم بربط که در نخستین مسابقه حریف قزاقستانی را ایپون کرده بود در مبارزه دوم به ماتی یازوا ازبکستانی با ضربه فنی باخت. وی در شانس‌مجدد مقابل نیام باتسوری از مغولستان درحالی‌که با امتیاز وازاری از حریف جلو بود ضربه‌فنی شد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

مریم بربط پس از حذف از دور مسابقات اظهار کرد: می‌دانستم سطح فنی جودو در بازی‌های آسیایی بالاست اما تمام تلاش خودم را کردم و مربی‌ام طی دو ماه اخیر زحمت زیادی کشید، اما بدون تجربه حضور در میادین بین‌المللی راهی هانگژو شدیم.

وی افزود: نتیجه‌ای که می‌خواستم را نگرفتم اما هرچه در توان داشتم را گذاشتم. ضمن اینکه پیشرفت خودم در سال‌های اخیر کاملاً مشهود بود. امیدوارم در مسابقات بعدی قوی‌تر ظاهر شوم. در مقابل حریف مغولستانی پیش افتادم و باید شرایط مسابقه را مدیریت می‌کردم. میخواستم یک فن دیگر اجرا کنم و یک امتیاز وازاری دیگر بگیرم و برنده شوم که متاسفانه نتوانستم.

ملی‌پوش جودو کشورمان همچنین گفت: تعلیق جودو دیگر به پایان رسید و اکنون برای موفقیت به حمایت مسئولان ورزش کشور نیاز داریم و امیدوارم با حمایت آن‌ها دیگر شرمنده مردم نشویم. خیلی دوست داشتم با مدال برگردم اما نشد.

کد خبر 690176

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.