ثبت ۱ برد و ۱ باخت برای ملی‌پوشان جودوی ایران/ فتحی‌پور حذف شد و بربط به شانس‌مجدد رفت

ملی‌پوشان جودوی ایران پس از چندسال تعلیق امروز در بازی‌های آسیایی رسما به دوری از تاتامی پایان دادند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امروز _دوشنبه سوم مهرماه_ بازی‌های آسیایی ۲۰۲۳ هانگژو برای ملی‌پوشان ایران در رشته‌های مختلف پیگیری می‌شود و در رشته جودو، مریم بربط در وزن ۷۰- کیلوگرم با مایاکووا جودوکار قدرتمند قزاقستانی مبارزه کرد و موفق شد حریف را ضربه فنی کند.

وی در ادامه با برنده دیدار ازبکستان و ماکائو مسابقه داد؛ بربط که در نخستین مسابقه حریف قزاقستانی را ایپون کرده بود در مبارزه دوم به ماتی یازوا ازبکستانی با ضربه‌فنی باخت تا برای مدال‌آوری شانس خود را در گروه شانس مجدد امتحان کند.

ثبت ۱ برد و ۱ باخت برای ملی‌پوشان جودوی ایران/ فتحی‌پور حذف شد و بربط به شانس‌مجدد رفت

دکتر مهین فرهادی‌زاد نایب‌رئیس کمیته ملی المپیک با حضور در سالن جودو از نزدیک شاهد هنرنمایی مریم بربط در بازی نخست وی بود. در این وزن ۱۵ جودوکار از کشورهای ژاپن، هند، فیلیپین، چین، قرقیزستان، چین‌تایپه، تایلند، ازبکستان، ماکائو، قزاقستان، کره‌جنوبی، کره‌شمالی، مغولستان، ایران و نپال حضور دارند.

همچنین مهدی فتحی‌پور در وزن ۸۱- کیلوگرم جودو در مبارزه نخست موفق شد سحن سجس از عراق را سه اخطاره کند و به دور بعد راه یابد و در ادامه به مصاف آئن گربکف از بحرین برود که در این دیدار نتیجه را به حریف واگذار و از دور رقابت‌ها حذف شد.

تیم ملی جودو کشورمان بعد از چهار سال تعلیق و دوری از میادین مهم بین‌المللی با چهار نماینده راهی بازی‌های آسیایی هانگژو شده است که امروز دو نماینده خانم و آقا روی تاتامی رفتند اما هرکدام یک پیروزی و یک شکست را از خود برجای گذاشتند.

کد خبر 690113

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.