طرح جامع پدافند غیرعامل کهگیلویه و بویراحمد مصوب و آماده اجرا است

فرمانده پدافند غیرعامل کشور از تصویب و آماده اجرا بودن طرح جامع پدافند غیرعامل کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سردار غلامرضا جلالی امروز _شنبه، یکم مهرماه_ در نشست با مدیران دستگاه‌های اجرایی کهگیلویه و بویراحمد، بر ایمن‌سازی فضای سایبری ادارات و غربال‌گری مدیران و کارشناسان این شبکه‌ها، تأکید و اظهار کرد: هم‌اکنون با همکاری وزارت اطلاعات در حال آماده‌سازی دستورالعملی در این زمینه هستیم که به زودی اجرا می‌شود.

وی افزود: ۱۲ شهریور قانون پدافند توسط مجلس تصویب و رئیس جمهور نیز آن را ابلاغ کرد که در تبصره سه آن استانداران مسؤلیت پدافند غیر عامل در استان‌ها را برعهده دارند.

فرمانده پدافند غیرعامل کشور، گفت: سال گذشته نیز برنامه ملی حفاظت از زیرساخت‌های حیاتی کشور را در ۱۶ حوزه مشخص کردیم که در بند سه این طرح یک درصد بودجه استانی برای این موضوع مشخص شده‌است.

وی با اشاره به مصوب شدن طرح جامع پدافند غیر عامل استان کهگیلویه و بویراحمد، خطاب به استاندار این استان گفت: این طرح به عنوان برنامه اجرایی به دستگاه‌ها ابلاغ شود.

سید علی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد، در این نشست از سردار جلالی خواست تا یک تیم کارشناسی برای بررسی و ارزیابی پتروشیمی گچساران به استان بفرستد.

وی به نیاز ضروری استان به بالگرد به ویژه برای شرکت نفت و اورژانس اشاره کرد و افزود: در زمینه آفت‌های فرآوری جنگل‌های بلوط استان نیز باید فکر اساسی انجام شود.

کد خبر 689861

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.