بیش از ۲۰۰ نوبت اعزام گروه‌های تبلیغی در شش‌ماهه نخست سال

معاون فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان گفت: بیش از ۲۰۰ نوبت اعزام گروه‌های تبلیغ عمومی و تخصصی در شش‌ماهه نخست سال جاری در سطح شهر اصفهان انجام شده است.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، حجت‌الاسلام حامد اهتمام اظهار کرد: با هدف تقویت روحیه کار گروهی که اثربخشی بیشتری نسبت به کار فردی دارد، تشکیل و اعزام‌های گروه‌های تبلیغی انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه اعزام‌های گروهی به صورت عمومی و تخصصی در مناسبت‌های مختلف سال انجام می‌شود، گفت: در ماه محرم و صفر سال جاری با هماهنگی شهرداری اصفهان، سازمان تبلیغات اسلامی، سپاه و تشکل‌های مردمی، مبلغان تخصصی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان با حضور در موکب‌های سطح شهر اصفهان نماز جماعت و سخنرانی برپا کردند و در ادامه پاسخگوی سوالات احکام، اعتقادی، قرآن و مشاوره مراجعه کنندگان بودند.

معاون فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان بیان کرد: رویکرد این معاونت در سال جاری حضور مبلغان در بین مردم و نقاط پر جمعیت در قالب تشکل‌های تبلیغی بوده است و این رویکرد از نوروز و همزمان با ماه مبارک رمضان در نقاط مختلف سطح شهر اصفهان و برخی از شهرستان‌های استان اجرایی شده است.

وی تصریح کرد: از ابتدای سال تا به امروز بیش از ۷۰ گروه تبلیغی و ۱۵ گروه تخصصی در مناسبت‌های مختلف مانند ماه مبارک رمضان، تابستان، ماه محرم و… فعالیت داشته اند.

کد خبر 689720

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.