هدایت تحصیلی و آرمانی دانش‌آموزان در مسیر الهی باشد

نماینده ولی‌فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: بهترین راه برای انسان این است که با نگاه به آرمان‌های اخلاقی، الهی و توحیدی جامعه را بسازد. تربیت و تحصیل در مسیر الهی باارزش است و هدایت تحصیلی و آرمانی دانش‌آموزان نیز باید در این راستا باشد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، آیت‌الله سید نصیر حسینی امروز _ شنبه یکم مهرماه_ در آئین بازگشایی مدارس و زنگ «نماز، ایثار و مقاومت» ضمن تبریک سال تحصیلی جدید، اظهار کرد: از زحمات فرهنگیان برای تحصیل، تهذیب و پیشرفت فرزندان این مرز و بوم تقدیر و تشکر می‌کنم.

وی افزود: دانش‌آموزان باید در شأن و منزلت اسلام، قرآن، شهدا، ارزش‌های دینی و الهی و همچنین در شأن حکومت فراگیر حضرت مهدی موعود (عج) تربیت شوند.

نماینده ولی‌فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: بهترین راه برای انسان این است که با نگاه به آرمان‌های اخلاقی، الهی و توحیدی جامعه را بسازد. تربیت و تحصیل در مسیر الهی باارزش است و هدایت تحصیلی و آرمانی دانش‌آموزان نیز باید در این راستا باشد.

حسینی اضافه کرد: باید خداوند متعال را شاکر باشیم که در جامعه و مکتبی زندگی می‌کنیم که آرمان‌ها و اهداف آن الهی هستند.

وی ادامه داد: اگر فرزندان ما متوجه مسیر الهی شوند، بهترین زندگی برای آن‌ها رقم خواهد خورد.

امام جمعه شهر یاسوج نیز با اشاره به تلاش دشمنان برای زمین‌گیر کردن نظام اسلامی، گفت: امروز دشمنان جنگ همه جانبه‌ای را بر علیه مردم، نظام و انقلاب به کار گرفته‌اند و لازم است فرزندان این مرز و بوم مراقب جنگ عفت، اخلاق حجاب و حیا باشند.

به گزارش ایمنا، زنگ «نماز، ایثار و مقاومت» همزمان با بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی جدید در مدارس کهگیلویه و بویراحمد نواخته شد.

کد خبر 689697

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.