عمیات عمرانی رفع بوی بد پساب در چهاربرج آغاز می‌شود

شهردار چهاربرج آذربایجان غربی با اشاره به وجود بوی بد پساب در محدوده خیابان امام علی (ع) تا خیابان امام خمینی (ره) این شهر و نارضایتی شهروندان از این موضوع گفت: با اقدامات آغاز شده از سوی شهرداری به زودی شاهد رهایی این منطقه از بوی بد پساب خواهیم شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ناصر بداقی امروز_ پنج شنبه سی ام شهریورماه_ در بازدید پروژه‌های ساماندهی معابر شهر چهاربرج اظهار کرد: در سایه پیگیری فرماندار چهاربرج و مکاتبات شورای شهر قیر رایگان از طریق دولت تأمین شده و در حال اجرای ساماندهی معابر هستیم.

وی با بیان اینکه ۱۵۰۰ متر از خیابان شهید مطهری تا قبرستان آغداش درحال آسفالت ریزی است، افزود: خاکی بودن این معبر مشکلات زیادی برای مردم ایجاد کرده بود که خوشبختانه در حال مرتفع نمودن آن هستیم.

شهردار چهاربرج گفت: خیابان امام علی (ع) تا خیابان امام خمینی (ره) نیز در این محدوده خاکی است که این مسیر را نیز در برنامه ساماندهی قرار داده‌ایم.

بداقی ادامه داد: مردم به زودی شاهد پاکی این منطقه و رفع بوی بد پساب خواهند شد.

وی با اشاره به اراده‌ای که جهت توسعه خدمات شهری چهاربرج وجود دارد، اظهار کرد: بازسازی ساختمان قدیمی شهرداری جهت استفاده ساختمان خدمات شهری به متراژ ۱۰۰ متر مربع، دیوارچینی محوطه کارگاه شهرداری به طول ۲۱۰ متر، احداث ۸ چشمه سرویس بهداشتی و نمازخانه، احداث ۲ باب مغازه، احداث ۲ باب انباری، احداث و راه اندازی سرویس و تعویض روغن ماشین آلات شهرداری از جمله اقدامات شهرداری چهاربرج در شهریورماه امسال است.

بداقی تصریح کرد: بتن ریزی قسمتی از محوطه کارگاه جهت جدول زنی و اجرای شنازهای قائم و افقی و دیوارچینی پارکینگ ماشین آلات شهرداری چهاربرج از جمله دیگر اقدامات این شهرداری بوده است.

کد خبر 689409

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.