دیدار و گفتگوی استاندار اصفهان و معاون سیاسی استانداری با نخبگان شهرستان جرقویه

در جریان بیست‌وچهارمین سفر شهرستانی شورای اداری استان که به شهرستان جرقویه رقم خورد، استاندار و معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان با نخبگان شهرستان جرقویه دیدار و گفت‌وگو کردند.

به گزارش ایمنا و به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، امروز سی‌ام شهریورماه، سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان در دیدار با نخبگان و فعالان فرهنگی و اجتماعی شهرستان جرقویه، ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: با تشکیل دولت سیزدهم تغییر رویکردی در مجموعه دولت و نگاه حکمرانی اتفاق افتاد.

وی ادامه داد: با ارتباط وسیع و گسترده‌ای که دولت میان خود و مردم تعریف کرد تلاش شد در یک نگاه هم افزا مسائل و مشکلات مردم مورد رصد و رسیدگی قرار بگیرد.

استاندار اصفهان بیان کرد: رئیس جمهور و هیئت دولت به صورت مستمر در سفرهای استانی به سر می‌برند و سعی می‌کنند با ارتباط چهره به چهره با مردم به صورت مستقیم مسائل و مشکلات را بشنوند.

مرتضوی متذکر شد: این رویکرد باعث شده تا نگاه مسئولانه‌ای میان مردم و مسئولین شکل بگیرد که نیازمند تقویت و توسعه است.

وی متذکر شد: جامعه اسلامی نیازمند افرادی است که خود را در قبال کشور، نظام، منطقه و جهان اسلام مسئول می‌دانند.

مرتضوی خاطرنشان کرد: در استان اصفهان نیز این نگاه و رویکرد مسئولانه وجود دارد و در جلسات مختلف و متعدد با فرمانداران و مدیران بر برقراری ارتباط وسیع با مردم و برنامه‌ریزی سفرهای شهرستانی تأکید می‌شود.

استاندار اصفهان عنوان کرد: مسیر طی شده در نظام جمهوری اسلامی و خدمت رسانی به مردم در حوزه‌های مختلف بهداشت و درمان، علمی و فناوری، حمل و نقل و … قابل توجه است.

مرتضوی ادامه داد: کشوری که در یک زمان سیم خاردار را بر او محروم می‌کردند امروز برای گرفتن پهپادهای آن تلاش می‌کنند.

وی افزود: به همت نخبگان و جوانان برومندمان، جمهوری اسلامی در هر حوزه‌ای از علم و فناوری توانایی ورود دارد و این توانمندی بر هیچ‌کس پوشیده نیست.

مرتضوی گفت: وقتی مسائل و مشکلات بیان می‌شود بایستی برای رفع و کاهش آنها نیز راهکار داشته باشیم راهکاری که در آن نقش مردم نیز دیده شود.

وی بیان کرد: نگاه توحیدی، هم افزا و تعاون میان مردم و نظام امروز کشور ما را به جایگاه مقتدر خود رسانده است و اگر از این مسیر جدا شویم گام‌های سقوط را بر می‌داریم.

مسائل و مشکلات نخبگان شهرستان جرقویه به مدیران کل مرتبط منتقل می‌شود

محمدرضا جان‌نثاری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان نیز در این نشست، بیان کرد: خدمات بسیاری به شهرستان‌های شرقی استان از جمله شهرستان جرقویه شده اما به دلیل ضعف در زیرساخت‌ها این شهرستان همچنان با مشکلاتی مواجه است.

وی افزود: در این نشست خواسته‌های به حقی توسط فعالان فرهنگی و اجتماعی مطرح شد اما باید بپذیریم که از چه نقطه‌ای به کجا رسیدیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان گفت: خواسته‌های نخبگان و مؤثرین شهرستان برای توسعه و پیشرفت است و این نشان می‌دهد در سال‌های گذشته بسیاری از زیرساخت‌ها فراهم شده است.

جان‌نثاری خاطرنشان کرد: از جمله مطالبات توجه ویژه به مسائل فرهنگی، ورزش بانوان، تجهیز ادارات، مسائل حول محور کارخانجات و معادن شهرستان است که بسیاری از آنها در شورای اداری امروز مطرح می‌شود و سایر نکات را به مدیران کل مربوطه منتقل خواهیم کرد.

گفتنی است: بیست‌وچهارمین سفر شهرستانی شورای اداری استان، از صبح امروز ۵ شنبه ۳۰ شهریورماه به شهرستان جرقویه رقم خورد.

کد خبر 689345

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.