آکواریوم ناژوان به مدیریت ناژوان شهرداری اصفهان واگذار شد

مدیر طرح ساماندهی ناژوان از ورود مدیریت شهری این کلانشهر به مجموعه آکواریوم ناژوان و آغاز انتقال بهره‌برداری این مجموعه خبر داد.

مهدی قائلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: با هماهنگی کامل مقام قضائی، فرماندهی انتظامی و بخش‌های مختلف ستادی، فنی و اجرایی مدیریت شهری امروز _پنجشنبه، سی‌ام شهریورماه_ انتقال بهره‌برداری آکواریوم ناژوان از شرکت سرمایه‌گذار خارجی به مدیریت ناژوان شهرداری اصفهان اجرایی شد و این مدیریت در راستای به‌روزرسانی و ارائه خدمت اقدام خواهد کرد.

وی افزود: براساس اطلاع‌رسانی صورت گرفته قبلی، آکواریوم ناژوان طبق برنامه‌ریزی از امروز تا روز جمعه چهاردهم مهرماه به‌منظور استقرار کامل تیم اجرایی، همسان‌سازی ارائه خدمات با سایر مراکز گردشگری ناژوان و کنترل اجرایی و به‌روزرسانی مجدد تعطیل خواهد بود و از روز شنبه پانزدهم مهرماه سال جاری به شهروندان و گردشگران ارائه خدمت خواهد کرد.

مدیر طرح ساماندهی ناژوان تاکید کرد: بر اساس مأموریت محوله، مدیریت ناژوان از تمام ظرفیت‌های مدیریت شهری و بخش خصوصی در شهر اصفهان و کشور و در صورت نیاز، قابلیت‌های دیگر در راستای امانت‌داری از اموال شهری و مردمی و ارائه خدمت شایسته ایفای نقش می‌کند که امیدواریم با اتکا به خداوند متعال و توان همکاران در این خصوص با موفقیت انجام وظیفه کنیم.

کد خبر 689332

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.