تعمیرات اساسی ۱۴ پل عابرپیاده مکانیزه شهر اصفهان در حال انجام است

مدیر نگهداری و تعمیرات ابنیه فنی معاونت عمران شهری شهرداری اصفهان گفت: در راستای خدمت‌رسانی بهتر به شهروندان، شهرداری اصفهان اقدام به انجام امور اصلاحات و تعمیرات اساسی ۱۴ پل عابر مکانیزه‌ای پیاده، واقع در مناطق چهار، پنج، هفت، هشت و ۱۰ شهرداری کرده است.

مسعود توکلی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به نصب نرده‌های حفاظتی حفر و نصب و اجرای چاه‌های ارت و تعمیر و اصلاحات و اجرای صفحات پلی کربنات‌های عرشه و دیواره‌های پل‌های عابر مکانیزه اظهار کرد: این پروژه در مناطق چهار، پنج، هفت، هشت و ۱۰ شهرداری اصفهان با صرف اعتباری بالغ‌بر بیش از ۱۶۵ میلیارد ریال در حال اجرا است.

وی افزود: یکی از اهداف اجرایی این بخش از پروژه جلوگیری از سرقت قطعات و آسیب‌رساندن به تجهیزات پل، تأمین ایمنی شهروندان و جلوگیری از حوادث برق گرفتگی، بهبود سیما و منظر شهری و حفظ شأن شهروندان و استفاده‌کنندگان از پل است.

مدیر نگهداری و تعمیرات ابنیه فنی معاونت عمران شهری شهرداری اصفهان با اشاره به تعمیرات اساسی پل‌های عابر پیاده مکانیزه و تردد زیاد عابران پیاده روی پل‌ها تصریح کرد: برای حفظ امنیت و زیباسازی فضای پل‌ها در راستای خدمت‌رسانی بهتر به شهروندان، شهرداری اصفهان اقدام به انجام امور اصلاحات و تعمیرات اساسی ۱۴ پل عابر مکانیزه‌ای پیاده، واقع در مناطق چهار، پنج، هفت، هشت و ۱۰ شهرداری کرده است.

تعمیرات اساسی ۱۴ پل عابرپیاده مکانیزه شهر اصفهان در حال انجام است

وی با اشاره به آغاز این پروژه در تیرماه سال جاری ادامه داد: تاریخ اتمام این پروژه دی ماه امسال خواهد بود و طول مدت کلی آن از تاریخ آغاز به مدت ۱۸۳ روز است.

توکلی‌پور با اشاره به تاریخ آغاز اجرای چاه‌های ارت در مردادماه سال جاری گفت: این قسمت از پروژه پیشرفت صد درصدی داشته است و در حال حاضر به اتمام رسیده است

وی اضافه کرد: مدت زمان تعمیر و اصلاحات و اجرای پلی کربنات‌های عرشه و دیواره‌های پل‌ها و نرده‌ها ی حفاظتی ۹۹ روز است و در مهر ماه سال جاری به پایان خواهد رسید؛ این پروژه تاکنون ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

مدیر نگهداری و تعمیرات ابنیه فنی معاونت عمران شهری شهرداری اصفهان گفت: اجرای کل پروژه پس از بررسی و کارشناسی دقیق قطعات و تجهیزات مربوطه، خریداری و توسط تیم تعمیرات شرکت مهندسی نیک‌اندیش با تخصص و دانش و نظارت تیم مدیریت نگهداری و تعمیرات معاونت عمران شهری انجام می‌شود.

تعمیرات اساسی ۱۴ پل عابرپیاده مکانیزه شهر اصفهان در حال انجام است

وی ادامه داد: هزینه اجرای چاه‌های ارت ۲ میلیارد و ۳۵۰ میلیون ریال بوده و حدود ۵ هزار تن نرده حفاظتی و ۱۸۰۰ متر مربع پلی کربنات برای اجرای این پروژه مصرف شده است.

توکلی‌پور خاطرنشان کرد: پروژه مذکور با مدیریت نگهداری و تعمیرات عمران شهری و توسط شرکت مهندسی نیک‌اندیش و با بومی‌سازی فرایندها در حال انجام است.

کد خبر 689227

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.