انتقاد ستاره‌های النصر و بازیکنان پرسپولیس به چمن ناآماده آزادی

پس از دیدار پرسپولیس و النصر، انتقادات بسیاری علیه ورزشگاه آزادی به‌عمل آمد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، جذاب‌ترین و مهم‌ترین بازی هفته اول فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳ رقابت‌های لیگ‌قهرمانان آسیا از ساعت ۲۱:۳۰ _سه‌شنبه شب بیست‌وهشتم شهریورماه_ بین دو تیم پرسپولیس ایران و النصر عربستان برگزار شد و در پایان دیدار که بدون حضور هواداران در ورزشگاه آزادی تهران به انجام رسید، تیم فوتبال النصر عربستان توانست به پیروزی دو بر صفر برابر نماینده ایران دست پیدا کند.

کریستیانو رونالدو فوق‌ستاره تیم فوتبال النصر که همراه با این تیم در مصاف مقابل پرسپولیس به زمین رفته بود، پس از دقایقی بازی روی چمن خراب ورزشگاه آزادی به شدت به هم تیمی‌هایش اعتراض می‌کرد.

در برخی صحنه‌ها که دوربین تلویزیونی روی صورت کریستیانو رونالدو قرار می‌گرفت مشخص بود که او با اشاره به وضعیت چمن از شرایط بد محوطه جریمه پرسپولیس برای جابجا شدن یا دریافت توپ گله می‌کرد و معتقد بود در چنین شرایطی حمله به دروازه بیرانوند ممکن نیست.

انتقاد ستاره‌های النصر و بازیکنان پرسپولیس به چمن ناآماده آزادی

در تصاویر تلویزیونی نیز کامل مشخص بود که وضعیت چمن استادیوم آزادی به شدت خراب است و دارای پستی و بلندی‌های زیادی بوده، همچنین مانع از حرکت مستقیم توپ می‌شود.

این موضوع سبب شد تا یکی از برجسته‌ترین فوتبالیست‌های حال حاضر جهان که سال‌ها در زمین اولدترافورد و سانتیاگو برنابئو و دیگر زمین‌های درجه یک فوتبال بازی کرده نسبت به اوضاع چمن استادیوم آزادی منتقد باشد و نسبت به آن اعتراض کند.

محمد قاسم، مدافع النصر نیز در کنفرانس‌خبری پس از بازی هم گفت: به لطف خدا توانستیم بازی خوبی ارائه کردیم. از کیفیت چمن ورزشگاه راضی نبودیم و اصلاً کیفیت خوبی نداشت با این حال توانستیم این وضعیت را کنترل کنیم و پیروز از ورزشگاه خارج شویم.

اوتاویو ستاره النصر هم با انتقاد از وضعیت چمن ورزشگاه آزادی عنوان کرد: ترسناک‌ترین بازی زندگی‌ام را انجام دادم؛ در تمام طول مسابقه استرس مصدوم شدن داشتم و موفق به اجرای هیچ تاکتیکی نشدیم. حق مردمی که چنین استقبال باشکوهی از ما داشتند بسیار بالاتر از این زمین است.

یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس هم گفت: ورزشگاه آزادی یکی از بهترین ورزشگاه‌های ایران بود، اما الان ببینید به چه روزی افتاده است. چنین بازی‌هایی نقطه ضعف‌مان را نشان می‌دهد و شاید تلنگری برای مسئولانی باشد که در فوتبال ما تصمیم‌گیرنده هستند. امیدوارم به خودشان بیایند و بدانند چقدر در بحث سخت‌افزاری و ساختاری مشکلات زیادی داریم.

به گزارش ایمنا، وضعیت چمن ورشگاه آزادی یکی از دغدغه‌های مهم فوتبال کشورمان است که تیم‌های ایرانی برای میزبانی از تیم‌های خارجی این روزها با آن دست و پنجه نرم می‌کنند. باید دید درنهایت با تدبیر شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی و فدراسیون فوتبال وضعیت چمن این ورزشگاه مناسب خواهد شد یا خیر.

کد خبر 689125

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.