تجلی همدلی و وحدت ملی در دوران دفاع مقدس

امام جمعه تیران و کرون با اشاره به درس‌ها و تجارب دوران دفاع مقدس گفت: همدلی و وحدت ملی در دوران دفاع مقدس متجلی بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت‌الاسلام حسین رشیدیان امروز_ چهارشنبه بیست‌ونهم شهریورماه_ در همایش پیشکسوتان دفاع مقدس با اشاره به تجارب ارزنده آن دوران اظهار کرد: وحدت و همدلی و تلاش خالصانه از مهم‌ترین تجارب آن دوران بود که رزمندگان برای هدف مشترک در برابر دشمن ایستادگی کردند.

وی افزود: ایستادگی و مقاومت در برابر دشمنان در شرایط سخت توسط رزمندگان و شهدا صورت گرفت که منجر به پیشرفت عمومی شد.

امام جمعه تیران و کرون با بیان اینکه امروز نیز به همین وحدت و همدلی نیاز داریم، تصریح کرد: همبستگی ملی در رفع و گره‌گشایی از مشکلات و اقتدار بین‌المللی تأثیر دارد و منجر به تعالی کشور می‌شود.

وی تجلیل از رزمندگان دوران دفاع مقدس و معرفی آنان به نسل جدید را مهم خواند و اذعان داشت: مادران و همسران شهدا نقش مهمی را در دوران دفاع مقدس داشته‌اند و البته برخی از بانوان در پشتیبانی از جبهه‌های جنگ نقش داشته‌اند.

فرمانده ناحیه مقاومت تیران و کرون نیز در این مراسم به گردهمایی پیشکسوتان دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: در این مراسم مرور خاطرات آن زمان انجام و فرصتی برای تشریح شرایط هشت سال دفاع مقدس است.

سرهنگ پاسدار اسدالله انواری ادامه داد: در طول هفته دفاع مقدس بیش از یکصد برنامه در سطح پایگاه‌های بسیج این شهرستان برگزار می‌شود که همایش پیشکسوتان، برپایی نمایشگاه دفاع مقدس و غبارروبی شهدا از مهم‌ترین برنامه‌های شاخص شهرستانی در این ایام است.

وی ادامه داد: مراسم غبارروبی گلزار شهدای شهر و روستاها همزمان با سراسر استان اصفهان و افتتاحیه کنگره شهدا انجام می‌شود که سخنرانی مهمان ویژه برنامه به صورت آنلاین پخش خواهد شد.

فرمانده ناحیه مقاومت تیران و کرون با اشاره به برنامه‌های این هفته خاطرنشان کرد: تبیین رشادت‌های دوران دفاع مقدس و آشنایی با سیره و سلوک شهدا و رزمندگان در این فعالیت‌ها دنبال می‌شود.

کد خبر 689049

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.