محدودیت ترافیکی رژه ۳۱ شهریور در اصفهان

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان اصفهان محدودیت‌های ترافیکی مراسم رژه روز سی‌ویکم شهریورماه در شهر اصفهان را اعلام کرد.

سرهنگ محمدرضا محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، ضمن تبریک و گرامیداشت آغاز هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: با توجه به برگزاری مراسم رژه سی‌ویکم شهریور در راستای رفاه حال شهروندان، پلیس راهنمایی و رانندگی اصفهان نسبت به اعمال محدودیت‌های ترافیکی در اطراف محل برگزاری مراسم اقدام خواهد کرد.

وی افزود: از ساعت یک بامداد روز جمعه سی‌ویکم شهریورماه، توقف و پارک هرگونه وسایل نقلیه در طول خیابان‌های آزادگان، خیابان امام سجاد (ع) و روبه‌روی گلستان شهدا ممنوع است و در صورت توقف هرگونه وسیله نقلیه اعم از خودرو و موتورسیکلت، این وسایل توسط یدک‌کش به خیابان‌های مجاور انتقال داده خواهد شد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان ادامه داد: از ساعت شش صبح، تردد و توقف وسایل نقلیه در تمام معابر منتهی به سمت محل برگزاری مراسم در گلستان شهدا از سمت رمپ‌های خروجی شماره یک و دو بزرگراه همت، از سمت تقاطع امام سجاد (ع) - سپهسالار، میدان شهید لاوی تقاطع‌های سعادت آباد - فرایبورگ، شیخ صدوق - سعادت‌آباد و تقاطع فیض - رحیم ارباب به سمت میدان بسیج ممنوع است و محدودیت اعمال خواهد شد.

وی با بیان اینکه ممنوعیت ترددهای اعلامی برای موتورسیکلت‌ها نیز برقرار است، خاطرنشان کرد: شهروندان ضمن همکاری با مأموران پلیس راهور از مسیرهای جایگزین در خیابان‌های اطراف شامل خیابان‌های میر، خیابان آبشار و خیابان شیخ صدوق استفاده کنند.

کد خبر 688979

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.