برگزاری جشن روز شکوفه‌ها در فارس با حضور بیش از ۹۵ هزار کلاس اولی

مدیرکل آموزش و پرورش استان فارس گفت: جشن روز شکوفه‌ها با حضور بیش از ۹۵ هزار کلاس اولی در سراسر استان فارس برگزار شد.

به گزارش ایمنا و به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش فارس، محمد خلیل عسکری امروز _ چهارشنبه بیست و نهم شهریور_ در آئین استانی جشن روز شکوفه‌ها اظهار کرد: آموزش و پرورش بدون کمک سایر بخش‌ها، از جمله اولیا نمی‌تواند فرآیند تربیت را به پیش ببرد.

وی افزود: بیش از ۹۵ هزار کلاس اولی امروز در بیش از ۳ هزار و ۳۰۰ کلاس درس سراسر استان بهترین خاطره خود را رقم می‌زنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان فارس تصریح کرد: هرچه اولیا حضور بیشتری در مدرسه داشته و در فرآیند تعلیم و تربیت مشارکت داشته باشند، اهداف آموزش و پرورش بهتر محقق می‌شود.

عسکری اضافه کرد: محل تربیت و رشد مدرسه است اما مدرسه اول دانش‌آموز، خانه و خانواده است، لذا نقش اولیا در تربیت فرزندان اساسی و انکار ناپذیر است.

وی ادامه داد: در تلاشیم تا با امید به آینده و با اعتماد به دستگاه تعلیم و تربیت کار خود را جلو برده تا فضایی با نشاط در مدارس حاکم شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان فارس گفت: سیاست آموزش و پرورش، ایرانی هم صدا، مدرسه قوی و ایران قوی است و تلاش داریم با همدلی و همراهی اولیا و تقویت وحدت و انسجام بین آموزش و پرورش و سایر دستگاه‌ها امر تعلیم و تربیت را به پیش ببریم.

به گزارش ایمنا، جشن روز شکوفه‌ها با حضور دانش آموزان کلاس اولی با شعار مدرسه قوی ایران قوی، در دبستان سید عبدالله شکوه فسایی نژاد محله کمتر برخوردار کوشک میدان در جنوب شهر شیراز برگزار شد.

کد خبر 688967

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.