تعاملات گسترده معاونت اقتصادی استانداری با مردم موجب افزایش رضایت عمومی شده است

استاندار اصفهان در آئین تکریم و معارفه معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری گفت: تعاملات گسترده این مجموعه با عموم مردم و فعالان اقتصادی استان منجر به افزایش رضایت عمومی شده و صبوری در انتقادات از دیگر شاخصه‌های معاون سابق هماهنگی امور اقتصادی استانداری است.

به گزارش ایمنا و به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری اصفهان، سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان در آئین تکریم و معارفه سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای استانداری، اظهار کرد: در کنار هم جمع شدیم تا از زحمات و تلاش‌های مجاهدانه یکی از برادران‌مان تقدیر و برادر دیگرمان که آماده قبول مسئولیت و حضور در دوی امدادی خدمت‌رسانی به مردم است را معرفی کنیم.

وی ادامه داد: مسئولان روزی که منصوب می‌شوند می‌دانند در دوره‌ای باید با مسئولیت خود بدرود بگویند، لذا سعادتمند آنانی هستند که می‌دانند فرصت کوتاهی برای خدمت‌رسانی به مردم دارند از این رو تلاش می‌کنند تا مجاهدانه به این عرصه ورود کنند.

استاندار اصفهان ضمن تقدیر از زحمات و تلاش‌های امیررضا نقش معاون سابق هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان، گفت: در دوره معاونت نقش، شاهد اتفاقات خوبی در حوزه اقتصادی بودیم که جای قدردانی و تقدیر ویژه دارد.

وی افزود: با رویکردهایی که دولت سیزدهم در فعال‌سازی بنگاه‌های اقتصادی و گره‌گشایی از ظرفیت استان‌ها در پیش گرفت و تلاش‌های بی وقفه معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان، شاهد جهش‌های عظیم در حوزه اقتصادی در استان هستیم.

مرتضوی متذکر شد: نقش از ابتدای فعالیت در معاونت هماهنگی امور اقتصادی، با مطالعه و برنامه‌ریزی منظم، با بهره‌مندی از تجربیات گذشته و پیگیری مستمر و بدون وقفه امور، سبک متفاوتی از مأموریت خود را در این مسئولیت به نمایش گذاشت.

وی عنوان کرد: با حضور و برنامه‌ریزی نقش، پیشران‌های اقتصادی استان شکل گرفت و با هم‌افزایی مدیران استانداری و استان کارنامه اصفهان در حوزه‌های مختلف درخشان و در حوزه‌های اقتصادی درخشان‌تر شد.

استاندار اصفهان خاطرنشان کرد: فعالیت در استان اصفهان با توجه به شرایط، گستره و ظرفیت‌های متنوع و متعددی که دارد تلاش ویژه و مجاهدانه‌ای را می‌طلبد و این کار ویژه در حوزه اقتصادی موج می‌زد.

وی بیان کرد: سرکشی و بازدیدهای میدانی در حوزه معاونت هماهنگی امور اقتصادی مثال‌زدنی و تواضع و فروتنی در کمال اقتدار و رویکرد مردم‌داری در این مجموعه قابل تقدیر است.

مرتضوی گفت: تعاملات گسترده این مجموعه با عموم مردم و فعالان اقتصادی استان منجر به افزایش رضایت عمومی شده و صبوری در انتقادات از دیگر شاخصه‌های معاون سابق هماهنگی امور اقتصادی استانداری است.

وی نگاه جامع و فراگیر مأموریتی دکتر امیررضا نقش معاون سابق هماهنگی امور اقتصادی استانداری را شایسته تقدیر دانست و گفت: متأسفانه کسالت و مشکلات جسمی نقش اجازه ادامه همکاری به ما نداد اما با بررسی گزینه‌ها با امتیاز بالایی آقای حقیقت‌سرشت به این سمت منصوب شد.

مرتضوی افزود: تجربیات وی در سطح استان و ملی باعث شد تا به عنوان گزینه برتر با وی مذاکره کنیم و امیدواریم در این مسئولیت حداکثر تلاش خود را برای پیشبرد اهداف نظام جمهوری اسلامی و دولت سیزدهم به کار بگیرند.

وی گفت: البته از ظرفیت تجربه و دانش معاون سابق حوزه اقتصادی نیز به عنوان مشاور استاندار در امور اقتصادی استفاده خواهیم کرد.

استاندار اصفهان در پایان گفت: تنها هدف ما خدمت به مردم در چارچوب اصول نظام جمهوری اسلامی و دولت سیزدهم است و امیدوارم این هدف به بهترین نحو اجرایی شود.

کد خبر 688751

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.