سپاهان همیشگی را شاهد نبودیم/ مباحث روانی اخیر روی تیم تاثیر گذاشت

کارشناس فوتبال کشور گفت: از طرفی خستگی بازیکنان تیم ملی امید سپاهان و از طرف دیگر مصدومان و مباحث روانی اخیر روی تیم تاثیر گذاشت و باعث شد تیم تمرکز همیشگی خود را نداشته باشد.

جلال اکبری در گفت وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص دیدار سپاهان ایران با نیروهوایی عراق در لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: بازی درگیرانه ای بود، سپاهان شانس داشت تیم نیرو هوایی را در زمین خودش شکست دهد تا سه امتیاز این دیدار را از آن خودش کند.

وی افزود: شاگردان مورایس به دلیل نداشتن تمرکز در خط دفاعی به مشکل خورد و باعث شد بازی به تساوی ختم شود، در کل فکر می‌کنم تیم سپاهان می توانست با کیفیت‌تر بازی کند و عملکرد بهتری داشته باشد.

سپاهان همیشگی را شاهد نبودیم/ مباحث روانی اخیر روی تیم تاثیر گذاشت

کارشناس فوتبال کشور گفت: نیرو هوایی عراق تیمی دونده و جنگنده بود و با این هدف پای به دیدار با سپاهان گذاشته بود که باخت ندهد و حداقل امتیاز را از این دیدار کسب کند، متاسفانه سپاهان نتوانست از این فرصت استفاده کند و سه امتیاز را از آن خود کند اما قطعا در دیدار برگشت و در اصفهان امکان جبران وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه در دیدار شب گذشته سپاهان همیشگی را شاهد نبودیم تصریح کرد: وقتی تیم در زمین حریف بازی می‌کند قطعا احتیاط را در چارچوب کار تاکتیکی خود قرار می‌دهد، از طرفی خستگی بازیکنان تیم ملی امید سپاهان و از طرف دیگر مصدومان و مباحث روانی اخیر روی تیم تاثیر گذاشت و باعث شد تیم تمرکز همیشگی خود را نداشته باشد.

کد خبر 688579

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.