احداث بوستان ۲۳ هزار مترمربعی محله شمس‌آباد در مرحله طراحی است

مدیر منطقه هشت شهرداری اصفهان با بیان اینکه توسعه و ساماندهی فضای سبز این منطقه شامل ۹ پروژه است که از شاخص‌ترین آن‌ها می‌توان به احداث بوستان محلی شمس‌آباد معروف به باغ گله اشاره کرد، گفت: این بوستان ۲۳ هزار متر مربع مساحت دارد و تملک آن به اتمام رسیده و در مرحله طراحی است.

علی باقری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه امسال حدود ۹۴ ردیف طرح و پروژه برای منطقه هشت شهرداری اصفهان تعریف شده است، اظهار کرد: اعتبار ردیف‌های عمرانی بالغ بر ۳۵۲ میلیارد تومان است که نزدیک به ۶۷ درصد از اعتبار پیش‌بینی شده ۱۴۰۲ را شامل می‌شود.

وی افزود: این ردیف‌ها شامل موارد مختلفی ازجمله خدمات شهری، حمل‌ونقل و ترافیک، مالی و اقتصادی، شهرسازی و فرهنگی و اجتماعی می‌شود.

مدیر منطقه هشت شهرداری اصفهان ادامه داد: در زمینه توسعه و اصلاح شبکه معابر شهری، ۲۲ طرح و پروژه پیش‌بینی و یکی از پروژه‌های مهمی که عملیات اجرایی و عمرانی آن آغاز شده است، احداث رمپ خروجی خیابان امام خمینی (ره) است که بین مناطق هشت و منطقه ۱۱ مشترک است.

وی خاطرنشان کرد: توسعه و ساماندهی فضای سبز در منطقه هشت شهرداری اصفهان نیز شامل ۹ پروژه می‌شود که از شاخص‌ترین آن می‌توان به احداث بوستان محلی شمس‌آباد معروف به باغ گله اشاره کرد.

باقری با بیان اینکه بوستان محلی شمس‌آباد ۲۳ هزار متر مربع مساحت دارد که تملک آن به اتمام رسیده و در مرحله طراحی است، اضافه کرد: طراحی این بوستان تا پایان مهرماه ۱۴۰۲ به پایان خواهد رسید و سپس تعیین پیمانکار و عملیات عمرانی آن آغاز خواهد شد.

وی با اشاره به عملیات احداث مخزن کساره در ضلع شمالی میدان رباط گفت: این پروژه مربوط به سال گذشته بوده که تکمیل شده و آماده بهره‌برداری است.

مدیر منطقه هشت شهرداری اصفهان افزود: آسفالت بعضی از معابر این منطقه با قراردادی بالغ بر سه میلیارد تومان با سازمان عمران شهرداری اصفهان در دست اقدام است و در حال آماده شدن برای آغاز سال تحصیلی هستیم.

کد خبر 688370

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.