اولین اقدام کیومرث هاشمی پس از دریافت حکم/ وزیر ورزش‌وجوانان در اردوی تیم ملی هندبال +فیلم

وزیر ورزش و جوانان پس از دریافت رای اعتماد از مجلس شورای اسلامی به تمرین تیم ملی هندبال رفت.

به گزارش خبرنگرا ایمنا، کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان امروز و پس از حضور در مجلس شورای اسلامی و کسب رای اعتماد از نمایندگان ملت در اولین اقدام خود به تمرین تیم ملی هندبال پیش از اعزام به مسابقات هانگژو رفت و با ملی پوشان هندبال ایران به گفت‌وگو نشست.

در این دیدار محمد سیاوشی کاپیتان تیم ملی هندبال کشورمان به نمایندگی از بازیکنان تیم دغدغه‌های بازیکنان و کادرفنی را به وزیر تازه وارد کابینه دولت منتقل کرد.

کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان در جمع بازیکنان تیم هندبال ایران اظهار کرد: در آستانه اعزام به بازی‌های آسیایی قرار دارید و از اهمیت بالایی برخورد است، خوشبختانه رشته هندبال از جمله رشته‌هایی است که با کمک رئیس فدراسیون و همکارانشان جزو رشته‌های خوب ما است، زمانی تیم ملی هندبال ما به یک استان یا شهرستان اختصاص پیدا می‌کرد اما درحال حاضر از اکثر استان‌ها در ترکیب تیم نماینده حضور دارد، این نشان می‌دهد همه عوامل فدراسیون زحمات زیادی کشیده‌اند و این مسیر را باید در دیگر فدراسیون‌ها شاهد باشیم.

وی ادامه داد: بازی‌های آسیایی رقابت‌های سنگینی است که هرچهارسال یکبار برگزار می‌شود و کاروان ایران در بیشتر دوره‌ها حضور داشته است، هرچند اطلاع دارم تیم هندبال کشورمان در این دوره در گروه مرگ قرار دارد اما انتظار دارم بازیکنان تیم ملی نهایت فعالیت و تلاش خود را به کار بگیرند، نتیجه هر چیزی رقم خورد خواست خدا خواهد بود.

وزیر ورزش و جوانان تصریح کرد: به همه افرادی که در این تیم زحمت می‌کشند خداقوت می‌گویم، خواسته‌هایی از سوی بازیکنان مطرح شد که قول پیگیری آنها را خواهم داد.

در ادامه وسلین وویویچ سرمربی تیم هندبال کشورمان نیز با تبریک حضور کیومرث هاشمی در راس ورزش کشورمان به هاشمی قول داد برای مجموعه تیم ملی کشورمان تلاش بسزایی برای موفقیت در بازی‌های آسیایی خواهند داشت.

کد خبر 688266

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.