دانش‌آموزان اصفهانی از چندم مهر ماه به مدرسه می‌روند؟

رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: مدارس استان اصفهان در روز شنبه اول مهر ماه همچون سال‌های گذشته با نواختن زنگ آغاز سال تحصیلی فعالیت آموزشی و پرورشی خود را آغاز خواهند کرد.

جلال سلمانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا درباره زمان بازگشایی مدارس در مهرماه اظهار کرد: مراسم نمادین زنگ استانی مهر در یکی از مدارس عادی دولتی نواحی کمتر برخوردار شهر اصفهان با حضور مسئولان استانی به صدا در خواهد آمد و یگانه آموزش و پرورش استان اصفهان نیز این مراسم با حضور مسئولان شهرستانی انجام خواهد شد.

وی افزود: شعار امسال مهرماه مدارس، مدرسه قوی، ایران قوی است و شعار بازگشایی مدارس استان نیز مهر و مهرورزی نبوی به مناسبت ایام با سعادت میلاد نبی مکرم اسلام (ص) نام‌گذاری شده است.

رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: جشن شکوفه‌ها ویژه دانش‌آموزان پایه اول و همچنین جشن جوانه‌ها ویژه دانش‌آموزان پایه هفتم در روز چهارشنبه بیست‌ونهم شهریورماه در مدارس ابتدایی و متوسطه سراسر استان اصفهان برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه مدارس استان اصفهان در روز شنبه اول مهر ماه همچون سال‌های گذشته با نواختن زنگ آغاز سال تحصیلی فعالیت آموزشی و پرورشی خود را شروع خواهند کرد، خاطرنشان کرد: بیش از ۵۶٠٠ مدرسه در استان اصفهان میزبان حدود یک میلیون دانش‌آموز از ابتدای مهرماه خواهند بود.

کد خبر 688107

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.