پیگیر تخصیص زمین برای احداث پایگاه‌های اورژانس شهری هستیم

استاندار کرمان با اشاره به وجود جاده‌های طولانی استان و حوادث جاده‌ای از پیگیری برای تخصیص زمین جهت احداث پایگاه‌های اورژانس شهری خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری کرمان، محمدمهدی فداکار امروز _یکشنبه بیست‌وششم شهریورماه_ در بازدید از واحدهای مختلف مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی کرمان با بیان اینکه زحمات و خدمات نیروهای اورژانس در گمنامی است و خداوند به خوبی، اجر و پاداش آن‌ها را اعطا می‌کند، اظهار کرد: کارهای شیفتی همچون اورژانس و آتش‌نشانی، عموماً پراسترس و دشوار است و مشاهده صحنه‌های دلخراش در حوادث به سختی کار می‌افزاید.

استاندار کرمان با اشاره به حضور همیشگی اورژانس در امدادگری جنگ تحمیلی، حوادث و بحران‌ها همچون سیل، زلزله و پیاده‌روی اربعین حسینی، گفت: استان کرمان با معضل قاچاق سوخت و حوادث تلخ ناشی از آن روبه‌رو است که البته با تصمیم‌گیری‌های جدید و اجرای طرح کدینگ در حال کنترل بوده و از حجم بالای قاچاق سوخت جلوگیری شده است.

وی گفت: پیگیر درخواست رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی کرمان برای تخصیص زمین با هدف احداث پایگاه‌های اورژانس شهری هستیم و در این راستا از ظرفیت تهاتر با شهرداری استفاده می‌کنیم.

کد خبر 688040

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.