ثبت بیش از ۲ میلیون هزار تردد از پایانه‌های مرزی خوزستان

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خوزستان گفت: از ابتدای ماه صفر تاکنون در مجموع دو میلیون و ۶۹۳ هزار و ۱۹۴ تردد در دو پایانه مرزی چذابه و شلمچه ثبت شده است.

محمد جولانژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: با وجود پایان ماه صفر همچنان تردد زائران از پایانه‌های مرزی شلمچه و چذابه ادامه دارد، به نحوی که سی‌ام ماه صفر در مجموع ۲۰ هزار و ۳۳۱ تردد از پایانه‌های خوزستان ثبت شد.

وی افزود: از این تعداد چهار هزار و ۹۳۱ ایرانی و نه هزار و ۲۴۶ خراجی وارد کشور شدند علاوه بر آن سه هزار و ۷۳۵ ایرانی و ۲ هزار و ۴۰۳ خارجی نیز از وارد کشور شدند.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خوزستان ادامه داد: از ابتدا تا پایان ماه صفر، یک میلیون و ۱۲۳ هزار و ۷۳۰ ایرانی و ۸۸ هزار و ۲۵۳ تبعه خارجی از طریق دو پایانه مرزی شلمچه و چذابه وارد کشور شده‌اند.

جولانژاد با اشاره به خروج یک میلیون و ۲۱۰ هزار و ۷۵۴ ایرانی و ۲۷۰ هزار و ۴۵۸ خارجی از مرزهای خوزستان، تصریح کرد: از ابتدا تا پایان ماه صفر، دو میلیون و ۶۹۳ هزار و ۱۹۴ تردد از دو پایانه مرزی خوزستان ثبت شد و بیشترین تردد روزانه در دهم شهریورماه با ثبت ۲۳۲ هزار و ۳۱ تردد صورت گرفت.

کد خبر 688011

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.